29 Ekim 2014 Çarşamba

Tezahür çalışması

NOT: Katılım sayısına göre Kişi başına düşen miktar 4548 adet

ÇalışmamızaToplam 266 kişi katılıyor.


Bolluk ve Bereket ile ilgili bir çalışmamız olacak

Çarşamba yani 29 Ekim 2014 de 3 gece üst üste
1.210.000 adet -yani yazıyla bir milyon ikiyüz on adet-
Ya MUGNİ esmasını grupla beraber tamamlayacağız.
Ya Mugni -istediğini istediği kadar zengin eden demek-

Şu saatler arasında {VENÜS saatleridir}
Çarşamba 22:15- 23:20
Perşembe 19:00- 19:30
Cuma 23:48- 00:27

Çalışmaya katılmaya niyet edenler not bıraksın lütfen.

23 yorum:

  1. Nural hanimcim katiliyorum,sevgilerimle.betul

    YanıtlaSil
  2. fryfryfly evet çalışmanıza katılmaya niyet ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. hayırlısı ile bende katılıyorum

    YanıtlaSil
  4. nural hanım,katılımcı sayısınamı bölünece ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılımcıların sayısına bölünecek, yarın bu gönderiden bildireceğim.

      Sil
  5. Sayfanızı bu akşam keşfettim. 30 ekim tarihi doğumgünüm gözüm takıldı.Okudum. Ben de çalışmaya katılmak istiyorum ve niyet ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi ne güzel.. Mutlu yıllar dilerim:) Yarın bu gönderiden kişi başına düşen miktarı bildireceğim.

      Sil
  6. Nural Hanım iyi akşamlar.
    Katılmaya niyet ediyorum. Allah dualarımızı kabul etsin inşallah.
    Sağlıklı ve mutlu kalın...

    YanıtlaSil
  7. nuralcığım...bende katılıyorum .sevgiyle kalın emel.

    YanıtlaSil
  8. ben de katılıyorum,perıhan

    YanıtlaSil
  9. NOT: Katılım sayısına göre Kişi başına düşen miktar 4548 adet

    YanıtlaSil
  10. Akşama daha vardı.Katılımı kapatmışınız.Bende katılmak isterdim.Bende kendimce çekebildiğim kadar çekeyim aynı saatlerde, Rabbim nasılsa geri çevirmez.
    Allah herkesin dualarını kabul etsin. Nimet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılın tabi, rakam vermek için ben toplamak zorundayım..Önemli olan grubun enerjisi

      Sil
  11. Nuralcim bende katiliyorum

    YanıtlaSil
  12. Ins. Bende katılırım -gulsen

    YanıtlaSil
  13. Nural Hanımcım bende yeni gördüm internetim yoktu...Bu saatten sonra annem ve ben katılsak olurmu... Sayfanızı Her gün sevgiyle ve ilgiyle takip ediyorum çok tatlısınız çook pozitifsiniz sayenizde her gün yeni bir güne başlıyorummm annemide yönlendiriyorum.Şu an işyerimdeyim ben Nurgül annem Penbiş ....Bu esmayı ne kadar okuyalım sayısı önemlimi
    Tüm katılımcıların sayenizde bolluk bereket hep yanında olur inşallah ...Selam ve sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılmak isteyen herkes grupla beraber niyet ederek ve belirtlilen sayıda okuyarak katılsın, Niyet edip okuyan herkes duanın içinde yer alıyor..

      Niyetimiz şudur;

      Niyet ettim Tezahür çalışma grubuyla birlikte bolluk ve zenginliğe vesile olması için toplu olarak okumaya karar verdiğimiz 1.210.000 adet MUGNİ zikrinden bana düşen 4548 adeti okumaya..
      Benim ve şu anda buna niyet eden herkesin hayatında bolluğun önünü kesen enerjilerin şifalanmasını yaşamlarına bolluk bereket enerjisinin akmasını diliyorum...
      AMİN

      Sil
  14. ben perşembe gördüm ama katılıyorum

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...