13 Kasım 2014 Perşembe

Tezahür çalışması: 20 Kasım 2014

NOT: 
Okunacak sayı belli oldu
Kişi başına 1060 adet Ya HAYY okuyoruz..



Haftaya 20 Kasım 2014 Perşembe günü
Tezahür Çalışma konumuz:
SAĞLIK
.

✄-----------------------------------------------------

Çalışacağımız esmamız: Ya HAYY
Anlamı: Diriliği sonsuz olup her şeye can veren.
Yorumu: Fiziksel güçlenme, okuyan kimse hastaysa şifa bulur, hastalık nedir bilmez.. Allahın izni ile İnşallah!
.
.
21:37- 22:10 arası
.
300 Bin adet Ya HAYY okuyoruz..
Tabi yine bölüşerek esma hatmi yapıyoruz. Rakamı Katılım sayısına böleceğiz. Dolayısıyla Kişi başına düşen -aşağı yukarı- miktar son gün belli olacak..
.
.
NİYETİMİZ:
"Niyet ettim Tezahür çalışma grubuyla birlikte ŞİMDİ ŞU ANDA niyet çalışmasına katılmaya ve bu çalışmada yer alan arkadaşlarımla tüm güzel enerjim ve duanın gücüyle bir araya gelmeye..
.
Ey şifa veren Allahım! Benim ve şu anda niyet edip "YA HAYY" okuyarak bu çalışmaya katılan tüm arkadaşlarımla birlikte; Ruhumuzu arındır.. Bedenlerimize şifa ver!
“Allah’ım! Ey insanların Rabbi, zararımızı gider, şifa ver, şifa veren sensin. Senin vereceğin şifadan başka şifa yoktur. Öyle bir şifa ver ki, hastalık nedir bırakmasın.”
.
Ya Rabbim AMİN! 
.
.
.*Çalışmaya katılanlar "beğen"i tıksınlar lütfen.
Hem Çalışmaya dahil olduğunuzu bildirmeniz hemde ne kadarlık bir enerji grubu ile çalıştığımızı görmemiz açısından iyi olur.

13 yorum:

  1. Selam sizi tanıdığım için çok huzurluyum.Ben çalışmaya katılıyorum.

    YanıtlaSil
  2. katılıyorum sayısını yazın lütfen

    YanıtlaSil
  3. Katılıyorum iki kişi olarak. Rabbim herkese saglıklı bır ömür versin inş. Amın. Gul

    YanıtlaSil
  4. nuralcığım... katılıyorum,sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  5. Ben de katılıyorum Teşekkürler nesrin

    YanıtlaSil
  6. 2 arkadaş katılıyoruz.

    YanıtlaSil
  7. Katılıyorum nural hanım şirin

    YanıtlaSil
  8. bende katılıyorum inşallah - nur

    YanıtlaSil
  9. 3 kişi katılıyoruz , çok güzel çalışmalar yapıyorsunuz Allah kabul etsin inşallah sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Nural hanım merhaba ; Sayı saat 18:00 kadar belli olursa iyi olur.

    YanıtlaSil
  11. Kişi başına 1060 adet Ya HAYY okuyoruz..

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...