29 Mart 2015 Pazar

Burçların Günlük Olumlamaları:



Koçlar:
Ben düzenimi seviyorum, koruyorum. Hayatımı düzen ve huzur içerisinde sürdürüyorum.

Boğalar:
Her bakımdan olumlu, mutlu ve huzurluyum. Sağlık içerisinde hayatımı sürdürüyorum.

İkizler:
Başarıyı seçiyorum.Hayatımıda başarıyla sürdürüyorum.

Yengeç:
Dilediğimi ve istediğim herşeye ulaşıyorum.Çok çabuk sahip oluyorum.

Aslanlar:
Özellikle hayatı seviyorum hayatın beni sevdiği gibi.Kendime her açıdan güveniyorum.

Başaklar:
Aşkı seçiyorum. Aşkı seviyorum ve seviliyorum.

Terazi.
Ben parayı seviyorum.Para beni seviyor. Para bana geliyor.

Akrepler: Şansa ihtiyacı oldukları bir dönemdeler.
Şansım beni seviyor, ben şansımı seviyorum.Hayatımı şans enerjisi ile sürdürüyorum.

Yay:
Hayatımı düzen ve huzur içerisinde sürdürüyorum.

Oğlaklar:
Ben mutluyum. Ve ben huzurluyum...


Kovalar:
Ben hayatımın her alanında sağlıklı, mutlu ve huzurluyum.

Balık:
Ben sakinim ve dikkatliyim. Ben huzurluyum.



alıntıdır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...