15 Eylül 2015 Salı

Bilinçaltınız için Olumlu Telkin Cümleleri


Dilediklerinizi Seçip Kendinize Tekrar Edebilirsiniz….

1- Sessizlik beni rahatlatıyor. Bu sessizliği ruhumla yeniden bağlantı kurmak için kullanacağım.
2- Her gün nazik ve sevgi dolu bir sesle kendi kendime telkinde bulunmayı çok seviyorum.
3- Kendimle ilgili daha yüksek düşünmeye başlamayı öğreniyorum. Kendime duyduğum saygı bunu hak ediyor.
4- Her fırsatta, negatif düşünmeyi bırakıyorum. Pozitif, güven verici ve ruhumu besleyen düşünceleri tercih ediyorum.
5- Her geçen gün hayatıma ve kendime daha fazla değer veriyorum.
6- Kendi enerjim vasıtasıyla hayatımı her şekilde daha iyi hale getirme gücüne sahibim.
7- Her tür yeteneğe ve kaynağa sahip olduğumu biliyorum.
8- Ben saygın insanları kendime çekiyorum çünkü kendi kendime saygı duymam onlara gereken enerjiyi gönderiyor.
9- Harika bir hayat yaşamayı hak ettiğimi biliyorum.
10- Her zaman kendi mutluluğumun sorumluluğunu alırım. Her gün mutlu olmak için pek çok harika şey bulurum.
11- Aynaya her bakışımda değerimi ve tüm bunları hak ettiğimi kendi kendime tekrar ediyorum ve şükrediyorum.
12- Değerli bir insanım ve hak ettiğim huzur ve gerçek mutluluk yanıbaşımda.
13- Günlük hayatımda kendime güven ve tatmin duygularını ruhumda hissediyorum. Her zaman başımın çaresine bakabilirim.
14- İstediklerimi başaracağıma dair yeteneğim olduğuna gerçekten inanıyorum.
15- Telaştan kurtuluyorum ve güven içinde yaşıyorum. Elimde olanların kıymetini biliyorum.
16- Yaratıcı’yla her zaman içten bir bağlantı halindeyim.
17- Hayatıma hayranım ve kendimi sevdiğim için müthiş bir enerjiye sahibim.
18 - Kendime inanıyorum. Dürüstlüğüme değer veriyorum. Değerli olmayı hak ediyorum.
19 - Güçlü, dürüst, güvenli, huzurlu ve kaynaklarla dolu olduğumu biliyorum.
20 - Tüm evrende zenginlik ve mutluluk enerjisi bol miktarda bulunuyor. Ben hak ettiğim şekilde bu enerjiyi alacağıma inanıyorum.
21- Ben evrenle bütünleşmiş durumdayım. Çevremdeki sevgi ve nimet akışına kendimi açıyorum.
22- Çatışmayı bırakıyorum ve huzuru seçiyorum.
23- Her gün sonsuz ruhum konusunda daha fazla anlayış kazanıyorum. Ruhumun içinde huzur içinde yaşıyorum.
24- İlahi güç herkesi sarıp kuşatır. Yüksek bilinç hepimizi birbirine bağlıyor.
25- İlahi sevgi içimi kuşatıyor...
26- Her sakin düşünceyle birlikte huzur enerjisi de yayılıyor.
27- Kendi enerjimin yaşamında ve tüm evrende yayıldığını biliyorum ve şimdi çatışmadan uzak enerjiyi seçiyorum.
28- Gördüğüm herkese sevgimi iletiyorum. Günde pek çok defa sevgi kelimesini düşünüyorum, hissediyorum ve kalbimin derinliklerinden gelen bir niyetle koruyorum.
29- Sakin ve rahat bir biçimde yürüyor ve hareket ediyorum. Her şeyi son derece rahat tavırlarla yapıyorum. Ben gevşemiş durumdayım ve bu dinlendirici enerjiyi başkalarına da taşıyorum.
30- Huzurlu eylemi kucaklıyorum. Endişeyi, telaşı ve kontrol altında tutma ihtiyacını üzerimden atıyorum.
31- Rekabeti bırakıyorum ve insanları farklı bir ışıktan görüyorum. Herkes benim için bir nimet olarak yaratılmıştır.
32- Başkalarına yardım etmek için her fırsatı kolluyorum. Onlara şefkatimi göstermenin, destek olmanın yollarını arıyorum.
33- Çevremdeki herkesin içindeki değeri görüyorum. Hep beraber tüm dünyadaki enerjiyi paylaşıyoruz.
34- Hayatımda neşeyi arıyorum ve yaptığım her şey de bunu inşa edebilmek için eylemde bulunuyorum.
35- Her gün kendi kendimi takdir ediyorum ve olduğu gibi kabulleniyorum. Bu konudaki odaklanmamı sürekli olarak arttırıyorum
36- Kendimi ve hayatımı takdir edebilmeyi gün geçtikçe daha fazla öğreniyorum.
37- İçinde bulunduğum zamandan zevk alıyorum ve geleceğe güveniyorum. Hayatımı bir macera olarak görüyorum.
38- Hayatım dopdolu ve yaşadığım her tecrübede değer arıyorum.
39- Gelecek için endişelenmeyi veya geçmişin acılarını silmeyi bırakıyoum ve şu andan itibaren içinde yaşadığım zamana odaklanıyorum.
40- İçinde yaşadığım an ve yaptığım eylem içinde değer görmek için her zaman vakit ayırırım.
41- Şükrettiğim her nimet için gittikçe daha fazla bilinçleniyorum.
42- Yokluk duygusunu bırakıyorum ve şu andan itibaren değer ve saygınlığı görmeyi seçiyorum.
43- Kendimle ve başarılarımla gurur duyuyorum. Çok çalıştığımı kabul ediyorum.
44- Sahip olduklarımdan zevk alıyorum ve şükrediyorum. Şu anda tatmin duygusu hissedebiliyorum.
45- Neye ihtiyacım olduğunu biliyorum ve kaynaklarım var.
46- Şakacılığı gittikçe daha fazla benimsiyorum. Gülümsüyorum, eğleniyorum ve risk alıyorum.
47- Ben tüm güzel şeyleri hak eden harika ve değerli bir insanım.
48- Ruhum güçlü ve şimdiki zamanı yaşıyor. İlahi sevgi şimdi benimle birlikte.
49- Ne yaparsam yapayım iyimser bir hayat yaşamayı seçiyorum.
50- Şimdiki zamanda neşe ve mutluluk buluyorum. Ben gerçekten de nimetler içindeyim ve sayısız nimetleri de kendime çekiyorum...
51- Kendi gücüme sahip çıkıyor ve kendi gerçegimi sevgi ile yaratıyorum. Ben tam, bütün, saglıklı bir bireyim.. Kendimi oldugum gibi seviyor, onaylıyor ve affediyorum.. Yaşadıgım tüm güzellikler için şükrediyor ve teşekkür ediyorum…

BEN EVRENİN SEVGİ DOLU SONSUZLUK YOLCUSUYUM…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...