17 Kasım 2015 Salı

Karma: Yaptığınız Her Şey Size Geri Döner


Karma, çözülemeyen birçok olayın birbirine girmesi demektir. Atalarımız karmalarındaki problemi çözmeden boyut değiştirdiklerinde miraslarını torunlarına bırakıyorlar.

Karma Nasıl Temizlenir?
Karma temizlemek için yazma tekniği çok önemlidir. Başınıza gelen her şeyi yazın.
Örneğin;
Son bir haftada başıma gelenler,…………
Son bir ayda başıma gelenler……………..
Son bir yılda başıma gelenler,……………
Başıma gelenler,…………………..
Yukarıda yazdıklarınıza bakın hayatınızda hep tekrarlayan olaylar mı oluyor? Yanıtınız evet ise karma temizliği yapmaya ihtiyacınız var..
Başımıza gelen olayları yazdık. Yazmak bir nevi yüzleşmektir. Kendimizi ve olaya neden olanları affedelim ve özgür bırakalım.
a) Kendi hayatımızdaki yıllara karma temizliği;
Öncelikle niyet edin.
“Ben şu anda anne karnındaki günlerimi kabul ediyorum ve yaşadığım her şeyi sevgiye dönüştürmeye niyet ettim”.
b) Bir başkası ile olan karmamıza karma temizliği;
Öncelikle niyet edin.
“Ben şu anda …….. ile olan karmamı kabul ediyorum ve onunla yaşadığım her şeyi sevgiye dönüştürmeye niyet ettim”.
c) Geçmişteki bir olaya karma temizliği;
Öncelikle niyet edin.
“Ben şu anda ………… durumumu kabul ediyorum ve yaşadığım her şeyi sevgiye dönüştürmeye niyet ettim”.
Niyetlerinizden sonra, yazdığınız kağıdı yakın. Göz görsün, bilinç uyarılsın, burun kokusunu alsın, kulak sesini duysun. Benliğimizi tamamen ikna edelim.
Görme, duyma, işitme, dokunma ve koklama duyularımız bilinçaltımızı etkileyecektir ve o kağıdın yanmasıyla problemlerin yok olduğu kodunu kendimize verelim..

Karma ekilmişlerin biçilmesidir. Döngünün tamamlanmasıdır. Her döngü şükürle tamamlanmalıdır 
Tamamlanması için kabul edilmesi, fark edilmesi, idrak edilmesi, yüzleşilmesi, sevilmesi gerekli ve yeterlidir. Ondan sonra şükür gelir. Bu şükür; evrene, sonsuzluğa, sonsuz oyunun yaratıcısı olan bizlere ve içimizdeki Allah’a şükürdür.

Nuray Sayarı İçindeki Sırrın Gücünü Keşfet kitabından alıntıdır..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...