15 Aralık 2015 Salı

İnsanları olduğu gibi sevdiğinde onlar değişirler, dönüşürler..


İnsanları sevmenin tek bir yolu vardır
O da onları olduğu gibi sevmektir.
Onları olduğu gibi sevdiğinde onlar değişirler, dönüşürler..
İnsanlara “doğal” ve “özgür” olmaları için yardım et.
Kim seni bütünüyle, koşulsuzca kabul ederse değişmeye başlarsın.
Onun kabulü sana böyle bir cesaret verir.
Olduğun gibi kabul edilmen seni bütünleştirir,
Seni kendine güvenli kılar, seni kendin gibi hissettirir.
O zaman beklentileri yerine getirmene gerek yoktur, sen olabilirsin.
Bu yüzden sevgi bu kadar besleyicidir.
Seni basitçe, sırf sevgi uğruna seven bir erkek ya da kadın bulabildiğinde,
Sevgi dönüştürür.
Ansızın tüm üzüntü kaybolur; yüreğinde bir dans, bir şarkı bulursun…
Osho

2 yorum:

  1. Bu yaziniz bana ilac gibi geldi. Iste yillar aradim buymus. Etrafimdaki insanlari degil ama kendimi oldugum gibi kabul etmek icin, begenerek her gun okudugum blogunuz sayesinde.http://skinnyhayatim.blogspot.com/2015/12/adim-adim.html bu yaziyi yazdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmeniz mutlu etti. Ama böyle değil midir bazen daha önce gördüğümüz bir yazı farklı bir zamanda karşımıza çıkar ve bir başka dokunur.

      Sil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...