22 Aralık 2015 Salı

Kelimeler doğanın titreşimidir!

...böylece güzel kelimeler güzel doğa, çirkin kelimeler çirkin doğa yaratır

Bu konuya bloğumda defalarca yer verdim ancak ara ara hatırlamaya benimde ihtiyacım oluyor. Ayrıca bu hatırlatmalardan sizinde hoşlandığınızı ve blogumun takibine yeni katılan ve daha önce hiç görmemiş olan arkadaşları da düşünmek lazım dimi?:)

Masaru Emoto suyun moleküler yapısı ile ilgili bir araştırma yapmış bu araştırma içinde su bidonlarının altına çeşitli yazılar yazmış. Daha sonra bu suların resimlerini özel bir sistemle fotoğraflamış. Su galonlarının altına yazılan yazılar :

Seni seviyorum
Teşekkürler,
Seni öldüreceğim
Öfke ve kızgınlık yazıları vs…

Öfke dolu su kristali örneği



Bence insan bundan bir damla içmek bile istemez! Nasıl, iğrenç görünüyor değil mi?

Hemen aşağıdaki de
Teşekkürler ve seni seviyorum sözleriyle 24 saat bekletilmiş olan su muhteşem bir kristal halinde resimlenmiş…

İşte Sevgi dolu su kristali örneği


Bedenimizin %65-70 inin su olduğunu biliyorsunuz...
Suya seçtiğimiz sözcüklerle nasıl tesir ettiğimizi de gördük. Kendimize nasıl tesir edebileceğimizi düşünün artık. Bunu hiç ama hiç akıldan çıkarmamak lazım..

Seçim artık sizin!
Su içerken; sağ elinizle, suya tüm dikkatinizi vererek yani gözünüz başka yerde olarak değil, bedeninizdeki suyla suyu birleştirdiğinizi düşünerek ve"Bismillahirrahmanirrahim" diyerek içerseniz o sudan şifa bulursunuz diyordu Ahmet Maranki izlediğim bi programında... Aklıma gelmişken bunu da bir paylaşayım dedim :)

not:
Bu konu ile ilgili olarak  Amerikan Holistik Tıp Derneği Başkanı ve aralarında ‘’Kutsal Şifacılık’’ isimli kitabı da olan 295 yayını olan  Dr.Norman Shealy şu yorumu yapmıştır:
‘’Dünyanın yarısı sularla kaplıdır ve bizim vücudumuzun dörtte üçü de sudur. Su,  bizim içinde yaşadığımız dördüncü boyutla ruhumuzun beşinci boyutu arasındai bağlantıyı  temsil eder.  Bundan evvel pek çok çalışma,   şifacıların hidrojen birleştirmeleri  veya  suyun infrared ışınları emmesi  ile ilgili gözle görünmeyen etkilerini meydan çıkartmıştır.  Ancak, bu çalışmaların hiçbirisi Dr.Emoto nun zarif çalışması ile boy ölçüşemez.  Düşünce ve güzelliğin etkisi bundan evvel bu kadar iyi bir şeklide hiç anlatılamamıştı.’’

Naturally Well mecmuasının editörü olan Marcus Laux ise şöyle bir yorum yapmıştır  ‘’Galile, Newton ve Einstein gibi Dr. Emoto’nun net vizyonu bize hem kendimizi hemde evreni farklı bir şekilde algılamayı göstermiştir. Burada bilim ve ruh birleşerek bizim dünyayı algılayışımızla ilgili inkar edilemeyecek bir kuantum sıçraması yapmış, sağlığımızı kazanarak nasıl huzur yaratabileceğimizi göstermiştir.’’
Bütün bunlara ek olarak  şimdilerde  yeni bir çalışma yapan Dr.Emoto  bunu Islam dünyasına hediye edeceğini bildirmiştir.  Bu çalışmada Allah’ın 99 ismi su örneklerinin üzerine yazılmakta ve oluşturdukları su kristali fotoğraflanmaktadır.  Buna örnek olarak ‘’Adl ve Muksit’’ isminin yazılmış olduğu suyun oluşturduğu kristalin resmi Dr.Emoto’nun web sayfasında yayınlanmaktadır.

Alıntıdır..

2 yorum:

  1. Evet ben buna benzer bir araştırmayı geçen ay okudum inceledim ve uyguladım. Anasınıfı öğretmeniyim okulumda çocuklarımla birlikte hafif haşlanmış bir bardak pirinci iki ayrı kavanoza koyduk. Birinin üzerine;
    Seni seviyorum
    İyi ki varsın
    Sen çok güzelsin
    Teşekkür ederim ve Çok şükür cümlelerini yazdık. Diğerinin üzerine ise;
    Seni hiç sevmiyorum
    Çok kötü kokuyorsun
    Sen işe yaramazsın ve Keşke olmasaydın" cümlelerini yazdık. Bir ay boyunca çocuklarım güzel söz yazılı pirinçlere güzel sözleri,kötü söz yazılı pirinçlere de kötü sözleri söylediler. Bir ayın sonunda sonuç gerçekten şaşırtıcıydı. Kendim yapmasam bir hile vardır bunda derdim. Güzel söylemlerde bulunduğumuz haşlanmış pirinçler beyazlığını korurken, kötü söylemlerde bulunduğumuz pirinçler günden güne sarardı küflendi cıvık bir hâl aldı ve öyle kötü koktu ki anlatamam.
    Artık Olumlu ve olumsuz sözlerin insan üzeindeki etkisini daha iyi anlayabiliyorum.
    Bloğunuzu ilgiyle takip ediyorum ve her paylaşımınızı çok beğeniyorum bizlere böyle güzel bilgiler sunduğunuz için teşekkürler Nural hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh çok teşekkürleeer, beni çok ama çok mutlu ettiniz bu deneyiminizi paylaşmakla ❤

      Sil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...