30 Aralık 2015 Çarşamba

Kendini Affetme Meditasyonu:



Gözleriniz kapalı, rahat bir şekilde oturun. Birkaç derin nefes alıp verin. Kendi görüntünüzü, tüm bedeninizi gözünüzün önüne getirerek yüksek sesle ya da içinizden ona bakarak şöyle söyleyin:

* Ben seni affetmeye niyet ettim.
* Ben seni affetmeyi kabul ettim.
* Yaptığın ve yaşadığın her şey için ben seni onaylıyorum.
* Yaşadığın her şey senin kendi seçimin.
* Verdiğin her karar senin kendi seçimin.
* Ben seni tüm kararların ve seçimlerin için onaylıyorum.
* Seni bir başkasının onaylaması gerekmez.
* Ben seni onaylıyorum.
* Yaşadığın her şeyin ruhsal gelişimin için bir deneyim olduğunu kabul ediyorum.
* Seni bu yolda sevgiyle serbest bırakıyorum.
* Seni seviyorum.
* Seni affediyorum.

Alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...