18 Mart 2016 Cuma

YAŞAMIMDAKİ OLUMSUZ ŞEYLERDEN NASIL KURTULABİLİRİM?



Soru - YAŞAMIMDAKİ OLUMSUZ ŞEYLERDEN NASIL KURTULABİLİRİM? Takıntılardan, kötü alışkanlıklardan ve dramlardan kurtulmak istiyorum, ama o kadar kökleşmişler ki onlardan kurtulmakta zorlanıyorum.
Cevap - YAPILACAK İLK ŞEY; ONLARDAN KURTULMA İSTEĞİNİ SÖZLE İFADE ETMEKTİR. En zor kısmı ise onlardan kurtulmak için kendi bilincine izin vermektir. Kısaca, yeni realiteni birlikte yaratarak sürece yardım etmen gerekir.
Ayrıca, şu anda seni rahatsız eden her türlü olumsuz niteliğin sorumluluğunu üstlenmelisin. Onları buraya gelmeden evvel dikkatle planladığın bir şey olarak gör. Bunu yaptıktan sonra onları ilk başta edindiğin gibi kolayca bırakabilirsin.
KİŞİLİĞİNLE İLGİLİ DEĞİŞTİREMEYECEĞİN HİÇBİR ŞEY YOKTUR...
Kryon
.
.
Örnek Olumlama:
Bugün bu noktaya gelmem için oluşturduğum kıtlık bilincini İPTAL ediyorum.
Kendimi bolluk ve berekete sevgiyle açıyorum.Evrende her şey bol ve yeterli.
.
.
Başkalarının sahip olduklarına takıldığımızda onlarda var bizde yok diye düşünerek kendimizi kıtlık bilincine çekiyoruz. Oysa insan en başta şunu inanç olarak benimsemesi gerekir.
EVRENDE HER ŞEY SINIRSIZ! VE HERKESE YETECEK KADAR BOLLUK BEREKET MEVCUT..
.
NEYİ DÜŞÜNÜR NEYE İNANIRSAN ONU YAŞARSIN.
.
Bunun en güzel açıklamasını Mevlana yapmış şu dizeleriyle;
.
Kardeşim sen düşünceden ibaretsin geriye kalan et ve kemik,
Gül düşünürsen, gülistan olursun, diken düşünürsen dikenlik olursun.”

1 yorum:

  1. bi de ben başarabilsem keşke şu olumlu düşünmeyi...

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...