14 Ağustos 2016 Pazar

Yolunuza her ne çıkarsa onu iyileştirebilirsiniz.


Yaşamınızda önünüze çıkan her şey, oraya nasıl geldiğine bakmaksızın, iyileştirmek içindir, çünkü şu anda sizin radarınızdadır. Buradaki varsayım, eğer onu hissedebiliyorsanız, onu iyileştirebilirsiniz de. Eğer onu bir başkasında görebiliyorsanız ve bu sizi rahatsız ediyorsa, o zaman iyileştirmek için oradadır demektir. Ya da Oprah'ın bir keresinde söylemiş olduğu gibi, "Eğer onu farkedebiliyorsanız, ona sahipsinizdir." Onun neden hayatınızda olduğuna ya da oraya nasıl geldiğine dair hiçbir fikriniz olmayabilir, ama artık farkında olduğunuza göre, onu serbest bırakabilirsinz. Karşılaştığınız şeyleri ne kadar iyileştirirseniz, tercih ettiklerinizi ifade etmede o kadar net olursunuz, zira başka şeyleri kullanmak için gereken enerjiyi serbest bırakmış olursunuz.

Eski bir hawai metodudur.

Bu yöntem; karşımızdaki insanın yaşadığı duyduğumuz öğrendiğimiz anda bizim sorunumuz olarak algılayıp kendi içimizde bundan arınarak karşımızdakini de arındırma yolunu öğretiyor. Sadece insanlar değil herşeyi arındırıp temizlemenin yoludur bu. Tüm bilinen ya da bilinmeyen negatif enerjileri, pozitif olanla değiştirerek arındırır. Bunun içinde sevgi yi kullanır. 4 temel kalıp vardır.

seni seviyorum
özür dilerim
lütfen beni affet
teşekkür ederim
*Zero Limit

1 yorum:

  1. Ho'oponopono... Harika bir yöntem. Yöntemin özünü asıl amacını kavradıktan sonra hayatımın her alanında yardımcım oldu. Üzüldüğüm kırıldığım öfkelendiğim anlarda durumlarda hemen özür dilerim beni affet Allahım diyorum böylece sorumluluğumu alıyorum. Tam tersi mutlu olduğum durumlarda da Allahım seni seviyorum. Teşekkür ederim diyorum. Hayatımı değiştiren zor durumlarda çok kısa sürede toplanmamı sağlayan bir yöntem oldu
    Teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...