14 Kasım 2017 Salı

Bağ Kesme Calısması




"..............seninle paylaştığımız tüm zamanlarda bilerek yada bilmeyerek sebep olduğum tüm sıkıntılardan yaptığım tüm yanlışlardan ve yansıttığım tüm olumsuz duygu ve düşüncelerden dolayı senden özür diliyorum.

Lütfen bunu kabul et ve beni sevgi ile bağışla.

Bende seni sevgi ile bağışlıyorum.

Şu andan itibaren seni kendimden kendimi senden özgür bırakıyorum.

İkimizin yolunun da Allah’ın sevgisi ile şifalanmasını ve nuru ile aydınlanmasını diliyorum.

Bana öğrettiğin her şey için sonsuz teşekkür ediyorum"

Kalbinizden çıkartacağınız pembe ışığı o kişinin kalbine yollayın ve o kişinin yüzünde oluşacak değişimleri gözlemleyin.

Bu meditasyon değişim dönüşüm meditasyonudur.
Affetmeye niyet ettiğimiz kişiyi tamamen affedene kadar her gün devam edilmelidir


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...