7 Nisan 2018 Cumartesi

CUMARTESİ GÜNÜN YORUMU ve DUASI


Cumartesi SATÜRN günüdür. Engeller, kısıtlanmalar meydana gelebilir. Önemli işlerinize bu günde başlamamalısınız, çünkü başlayan işlerde gecikmeler, sıkıntılar, engeller olabilir, iş sonuçsuz kalabilir.
Sakinlik ve sabır gerektiren işlerinizi bugüne bırakabilirsiniz. Yaşlılarla ilgilenmek, yaşlıları ziyaret etmek için de uygun bir gündür. Toprakla ilgilenmek, çiçek dikmek, ekinleri toplamak için uygundur. Kafa dinlemek, yalnız kalmak, geleceğe yönelik hedef ve planlar yapmanın yanı sıra ev almak- satmak için en uygun günlerden bir tanesidir.

Cumartesi günü duası
Bismillâhi’r-rahmâni’r-rahîm
Allahümme lâ ilâhe illâ ente ente rabbü’s-semâvâti’s-seb’ı ve rabbü’l-‘arşi’l-‘az’im. Evvele külli şey’in ve âhıruhû ve hâliku’l-halki ve râzikuhû fâtıru’s-semâvâti ve’l-ardi câ’ılü’l-melâiketi rusülen ül’î ecnihatin mesnâ ve sülâse ve rubâ’a ve ente ’alâ külli şey’in kadîr. Salli ‘alâ Muhammedin ve âli Muhammed.
Allahümme innî ed’ûke ve eûzü bike mine’l-fakri ve teşettüti’l-emri ve min şerri mâ yahdüsü fi’l-leyli ven-nehâr.
Allahümme’c’alnî min ‘utekâike ve tulekâike mine’n-nâr. Hasbiyallâhü lidînî hasbiyallâhü limâ ehemmenî hasbiyallâhü limen beğâ ‘aleyye hasbiyallâhü limen hasedenî hasbiyallâhü limen kâdenî bi-sûin hasbiyallâhü ‘ınde’l-mevti hasbiyallâhü ‘ınde’l-mes’eleti fi’l-kabri hasbiyallâhü ‘ınde’l-mîzâni hasbiyallâhü ‘ınde’s-sırâti hasbiyallâhü lâ ilâhe illâ hüve ‘aleyhi tevekkeltü ve hüve rabbü’l-‘arşi’l-‘azîm.

Rahman ve Rahim olan Allah’ın adıyla
Allah’ım! Senden başka ilah yoktur. Sen yedi kat göğün ve büyük arşın Rabbisin. Her şeyden önce Sen vardın yine her şey yok olduktan sonra da varlığın devam edecek. Yaratılmışların yaratıcısı ve rızıklarını verensin. Gökleri ve yeri yaratan, melekleri ikişer, üçer ve dörder kanatlı elçiler yapan sensin. Senin her şeye gücün yeter. Muhammed (asm)’a ve onun ailesine rahmet et.
Allah’ım! Sana dua ediyorum; fakirlikten, işlerin dağınıklığından, gece ve gündüz meydana gelecek kötülüklerden sana sığınıyorum.
Allah’ım! Beni cehennem ateşinden kurtulanlardan eyle. Allah (cc) dinim için bana yeter. En önemli işlerimde Allah (cc) bana yeter. Bana saldırıda bulunana karşı Allah (cc) bana yeter. Beni kıskananlara karşı Allah (cc) bana yeter. Bana kötü tuzak kuranlara karşı Allah (cc) bana yeter. Ölüm anında Allah (cc) bana yeter. Kabirde soru sorulurken Allah (cc) bana yeter. (Amellerim tartılırken) terazinin başında Allah (cc) bana yeter. Sırat köprüsünü geçerken Allah (cc) bana yeter. Allah (cc) bana yeter, O’ndan başka ilah yoktur. Yalnız O’na güvendim. O büyük arşın Rabbidir.

Not: Dua, Mehmed Zahid Kotku hazretlerinin Evrad-ı Şerif kitabından

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...