5 Mayıs 2018 Cumartesi

Olumlama duası, olmasını istediğiniz şeyin zaten olduğuna inanmaktır.

Yazan : Tom Casano-
Olumlama duası, olmasını istediğiniz şeyin zaten olduğuna inanmaktır. 
Ben kişisel olumlama dualarımı şöyle yapmaktan hoşlanıyorum: 
"Tanrım, bana işimde harika bir hafta, ilişkilerimde bol neşe ve coşku, ve bu haftanın her günü mutluluk bahşettiğin için teşekkür ederim."
Michael Beckwith’in dediği gibi, şükran duygusu hissettiğimizde zihnimizi, mutlu ve minnettarlık duyacağımızı şeyleri aramaya yönlendiririz, şikâyetçi olacağımız şeyleri aramaya değil. 
* Bu olumsuz duygular içinde bulunduğunuz ya da basitçe mutsuz hissettiğiniz zamanlar için en güçlü iyileştiricidir.
Minnettarlık veya şükran duygusunu hissetmek için bir liste yapmak ve her gün minnettar olduğunuz şeyleri buraya yazmak iyi bir yoldur.
Ben kişisel listeme 5 ilâ 10 şey yazarak başlamıştım ve 10’a ulaşmak için bile epeyce bir düşünüp kendimi zorlamam gerekiyordu.
Şimdiyse bana verildiği, sahip olduğum için minnettarlık beslediğim 50-100 şeyi rahatlıkla yazabiliyorum.
Bu tamamen hayatımı değiştirdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...