23 Kasım 2010 Salı

HAMD ve ŞÜKÜR İÇİN OLUMLAMA

Şimdi şükrediyorum. Yaşadığım her şey için. Özellikle de başlangıçta kötü sandığım her şey için. Gözyaşlarım, korkularım için.

Onların benim tarafımdan yaratıldığını kabul ediyorum.

Onları kucaklıyorum.

Onlar benim gelişmem ve kendimi fark etmem için kullandığım araçlardı.

Yanlışlarımı ve doğrularımı kucaklıyorum.

Yaptıklarımı ve yapmadıklarımı.

Onlardan gerekli dersleri çıkardım.

Şimdi ancak beni gerçekten iyi hissettirecek duygu ve düşünceleri seçiyorum.

Bütün o yaşadıklarım arasından deneyimin özünü ve anlamını alıyor, bilgeliğini alıyor ve ağırlıklarını bırakıyorum.

Yaşadığım her anı kutsuyorum. Bunlar için kendimi kutluyorum.

O beni her zaman en iyi yerde barındırdı ve en iyi şekilde korudu.

Şimdi ben özümdeki o olağanüstü parlaklığı farkediyorum.

Gücümü farkediyorum, kullanıyorum.

Onlar sayesinde, geçmişte yaptığım yanlışlar ve deneyimler sayesinde bu anlayışa erdim.

Tanrı’ya teşekkür ediyorum bana bu imkanı verdiği için.


kaynak;

Kaynak kitap: Kuantum ve Kur’an

R. Şanal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...