28 Kasım 2010 Pazar

Öylesine bir PAZAR işte..

"Şeker bitmiş" dedim... "Tamam, marketten alırım bi ara" dedi...Sonra ekledi "sende gelmek ister misin?"

Bu soru bende Tilki etkisi yaratıyor hep!

Hani Tilkiye sormuşlar "Tavuk yer misin?" O da; "Gülmekten diyemiyorum" demiş ya o hesap!

Allahaşkına hiç yok der miyim? :)

Gittik markete," şeker hariç " her şeyi aldık!!! Tam marketin kapısındayken "Hiii, şeker" dedim. Geri döndük.

Şöyle bir baktı sevgili bana "ne için gelmiştik ki biz markete" der gibi, demedi ama bakışlarıyla öyle dedi!

Ben anladım! :)

Sonra aldıklarımızı bagaja koyduk. Eve dönüyorduk ki, "gitmeyelim" dedim... Hiç canım eve girmek istemedi zira. "Ne yapalım?" dedi. "Ormana gidelim, yürüyelim" dedim...

Baktım direksiyonu o yöne kırdı... Göz kırptım, bi gülücük attım.... "Teşekkür ederim" der gibi! Demedim ama...

O anladı! :)

Temiz hava, booool oksijen, öyle iyi geldi ki.

O elimdekiler mi ne? Kozalak, ne yapacaksam! :) Bir sürü topladım... sonra geri bıraktım..

Olsuuun, terapi gibiydi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...