29 Temmuz 2010 Perşembe

ENDİŞE İÇİN ONAYLAMA

Endişelenmiyorum. Düşüncelerime hakimim..
Zihnim sürekli olumluya ayarlı. Parlak, neşeli, heyecanlı ve iyilik dolu, olumlu düşünce ve fikirlerle dolu.
Bedenimi ve zihnimi kolaylıkla ve rahatlıkla gevşetebilirim. Sakin, kendimden emin ve kendime güvenliyim.
Zihnim, düzenli ve programlıdır. Ne düşüneceğimi bilinçli olarak seçerim. Ve daima en olumlu ve benim için en faydalı düşünceleri seçerim.
Olumlu düşüncelerim beni sağlıklı kılar.
Zihnim, yalnızca içimde ve çevremde daha çok uyum, denge ve iyilik oluşturacak düşünceler üzerinde durur.
Otomatik olarak ve daima kesin, kararlı bir şekilde düşünürüm.
Yaptığım herşeyde, mümkün olan en iyi sonuca, tam bir inanç ve kararlılıkla ulaşırım.
Çevreme iyimserlik ve kendine güvenin parlak, sağlıklı ışığı içinde bakmayı seçiyorum.
Yalnızca benim için en iyi olan şeyleri yaparım.Kendimde en iyiyi yapar, başkalarında en iyiyi çeker ve çevremde en iyiyi bulurum.
Kendim için kabul ettiğim görev ve zorunluluklarla isteyerek ve aksatmadan ilgilenirim.
Yalnızca gerçekleştirebileceğimi bildiğim sorumluluklarımı üstlenirim.
Zihnimin dikkatini yalnızca yapabileceğim konulara yoğunlaştırırım. Eğer, değiştiremeyeceğim veya yönlendiremeyeceğim bir şeyse, onu olduğu gibi kabul ederim.
Zihnimi iyi sağlıklı, olumlu, yapıcı ve üretken düşüncelerle meşgul tutarım. Zaten benim endişe için ayıracak hiç zamanım yok.
İstediğim düşünceleri kontrol ederim. Benim olumlu ifadem ya da iznim olmaksızın hiç bir düşünce, zihnimi meşgul edemez.
Asla endişeye izin vermem, endişelenmem.
Ne istediğiimi biliyorum,istiyorum ve elde ediyorum.
Kaderimin anahtarı sadece benim elimde.
Amaçlarım gerçekleşiyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...