31 Ekim 2010 Pazar

Karar no: 16578855654!




Heeey! Artık süt içtiğimi sana söylemedim di mi blog?

Yaaaa.

Doğum günümde aldığım yeni bir karar bu!

Tanrım, nasıl da bayılıyorum kararlı, kurallı bir hayata dimi? :)

Geçen gün bir arkadaşıma kendimden dert yandım! Evet, evet yanlış duymadınız kendimden dedim!

"Hiç süt içemiyorum keşke düzenli içmeyi alışkanlık haline getirebilsem" diyordum tam ve konu konuyu açmışken aslında durumun düşündüğümden de vahim olduğunu fark ettim!

Bırak sütü, ne yoğurt, ne de yumurta yiyorum... Üstelik etten de huylanıyorum... Su desen, içmek aklıma gelmezdi- ki neyse onu düzene koyduk çok şükür!!

İşte o esnada kafamın üzerinde bir düşünce balonu çıktı aniden ve içerisinde tehlike alarmları çalmaya başladı!

Çok kızdım kendime çok!.. Birde saçlarım çok fazla dökülüyor diye yakınıyorum son günlerde...

E tabi dökülür, vücut gerekli proteini alabiliyor mu ki saçını beslesin?!! Birde uzun saç diye tutturursun ille de...

Ayrıca bayanlarda ileri yaşlarda görülen kemik erimesine karşı, önlemlerin şimdiden alınması gerektiğini düşünüyorum! {Tabii aklım başıma yeni geldi! }





Neyse işte yeni karar şu ki; artık her gün bir yumurta yiyor ve mutlaka süt içiyorum...

Ben böyle uygulamaları özel günlere denk getiririm ki unutmayım başladığım tarihi diye... Bu yüzden doğum günümde başladım.

Aa birde böyle sana söylerim ki blogcum; aleme duyur da, utanma belası verdiğim sözün arkasında durabileyim diye! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...