25 Kasım 2010 Perşembe

2010 Kararları değerlendirmesi.

Dur bakalım bir durum değerlendirmesi yapalım;

"Aklına geleni geldiği an da yap, erteleme!"

Bu kararı almamdaki sebebi söyleyim önce. Şu yaşıma kadar edindiğim en büyük deneyimlerden birisi bu olsa gerek! Valla, hafife almayın.
Başıma ne geldiyse erteleme huyum yüzünden gelmiştir!
Sonra yaparım! Evet ama KDV siyle! {katma değer vergisi şekerim!} Sonra kuyruğu sıkışmış kedi gibi dön dur!
"Amaaan Mutfağı sonra toplarım." Evet ama komşuya yakalandıktan sonra.
"Amaan canım sonra bi ara not alırım hem aklımda zaten..." Fiyuuuu! Bi daha aklının köşesine bile uğramaz...
Halbuki "bugünün işini yarına bırakma" diye ne güzel söylemiş atalarımız.
Yazık, kimbilir ne geldi de başına bu lafı attı pat diye.
Bugünün işini yarına ertelemiyceksin ben bunu söyler bunu bilirim! :)

"Neyin eksikse tamamla, neyin fazlaysa arın!"

Oy oy oy, ne arınma hemde. Dur bakayım atmadığım ne kaldı evde! Allahıııımmm dağınıklığın enerjsinden arınıcam diye neler attım neleeer!
MyHusband her gün eve geliyor kapının önünde devasa bir poşet. Oh valla miss oldu. Ne o öyle lazım olur diye diye yıllardır duran şeyler... Yıllardır lazım olmadığına göre.... Attım, oh canıma değsin :)
Ay ama ben birde resever atmamışmıyım, o da körün taşı gibi ertesi gün git sen öteki bozul.. Bir hafta MyHusbandın bıdıbıdısını dinledim :)


"Seni üzenleri affet ama bi daha tekrarlamalarına izin verme! "
Done!

Ancaaaak;

"Hayatından silmek istediklerini de gerçekten sil, çünkü geri dönüşüm kutusunda bekletirsen sistemini yavaşlatır!" mış! Bu lafı da pek sevdim.. :)

"Hedef koy elinden geleni yap ama yine de olmadıysa üzülme vardır sebebi!"
Done!

"Daha fazla şükret, daha fazla teşekkür et!"
Done

"Bol meyve ve egzersiz!"
Meyve________ done!

Egzersiz?
Egzersiz?

Sshhh, sana diyorum sağa sola bakınma. Egzersiz?

Yaaaaa.... İşte bunu atladın bu sene. Çeşitli bahanelerle erteledin durdun. Halbuki ertelemeyicektim dimi ben.
Bak yine başa sardım iyi mi?
"Bugünün işini yarına erteleme!"
Sanırım bu senenin de ilk kararı yine bu olucak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...