19 Ocak 2011 Çarşamba

KİLO verme OLUMLAMASI





Yediğiniz yemekten şikayet etmeyin. Vicdan azabı ve kilo aldıracak endişesi ile yemek yemeyin. Yedikten sonra niye yedim, irademe sahip olamadım diye hayıflanmayın. Severek yiyin yemeklerinizi o zaman göreceksiniz ki yediklerinizin daha azını yiyeceksiniz. Telaşı kesin.

"İçindeki gücün sırrını keşfet"ten bir olumlama;
BEN TOKUM. SEVGİYLE YİYORUM YEMEKLERİMİ VE YEDİKLERİME ŞÜKREDİYORUM!



Bu da sevgili R.Şanal'ın bir olumlaması


Ben olduğum gibi değerli ve yeterliyim.
Bedenimi seviyor ve onu sevgiyle kucaklıyorum..
İnceyim, ince ve sağlıklı olmayı seçiyorum...
ve her geçen gün daha sağlıklı bir şekilde daha hızlı inceliyorum

Bu yeni kararımı hemen uygulamanı ve bütün hücrelerime iletmeni istiyorum, teşekkür ederim.Seni seviyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...