3 Şubat 2012 Cuma

Kandiliniz Mübarek Olsun!

Tam olarak bütün kelimeleriyle, her şeyi yaratan, her şeyin sahibi olan ve her şey üzerinde Aziz, Hafiz, Şafi, Fettah ve NUR olan Hazreti Allaha sığınıyorum.. Yüce Arşın sahibi olan Rabbim bana yeter.. Hiçbir şey bana zarar veremez..

Madde ve MANAMI, dünya ve Ahiretimi, sağlığımı, bedenimi, ş​imdimi geleceğimi Ona emanet ediyorum.

O bu emaneti korumaya Kafidir. Gücümü Rabbimden alıyorum, Allahım bana yeter!..


Kandiliniz Mübarek Olsun!


{Okuduğumda çok hoşuma giden bu duayı sizlede paylaşmak istedim.}

2 yorum:

  1. gerçekten çok çok güzel bir dua bu.Paylaştığuınoz için teşekkürler..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Allah dualarımızı kabul etsin inşallah.. Amin!

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...