1 Nisan 2012 Pazar

Hayatınızda neyin degerli oldugunu biliyor musunuz?

Hayatınızda neyin degerli oldugunu biliyor musunuz?




Bu da kokoloji sorularından diğeri ..

Testi uygulayın.



Çöldesiniz ve yanınızda aşağıdaki hayvanlar var:
Aslan, inek, at, koyun ve maymun

  • Çölden kurtulabilmek için hayvanlardan birini bırakmanız gerekiyor.Hangisini bırakırsınız? (İstediğiniz mantığı kullanabilirsiniz ama hangi hayvanı ne zaman bıraktığınızı bir yere not edin) Geriye 4 hayvan kaldı.

  • Çöl ateş gibi yakıyor! Kilometrelerce uzanıyor. Her yerde kum var. Bir başka hayvanı daha bırakmanız gerekiyor. Hangisini bırakırsınız?

  • Geriye 3 hayvan kaldı. Yürüdünüz, yürüdünüz, yürüdünüz. Sıcak, sıcak, sıcak. Felaket! Aradığınız vaha kurumuş! Bir hayvan daha bırakmaktan başka çareniz yok.

  • Geride 2 hayvan kaldı. Uzun sıcak bir yürüyüşten sonra ilerde çölün bittiğini görebiliyorsunuz. Fakat ne yazık ki çölden sadece bir hayvan ile çıkabilirsiniz. Hangisini bırakıp hangisini yanınıza alacaksınız?



Bu cevaplar Japon kaynaklarından alınmıştır.

Çöl zorlukları simgeler.
Hayvanlar ise. . .
  • Aslan = Gurur
  • Maymun = Çocuklarınız
  • Koyun = Arkadaşlar
  • İnek = Temel ihtiyaçlar
  • At = Hırslarınız.

Kısaca, yaşamda zorluklarla karşılaştıkça bunlardan birini feda ederiz. Son hayvan, diğer her şeyi kaybetme pahasına tutunduğunuz varlığı simgeler.

3 yorum:

  1. Off üzüldüm şimdi sonuçlarıma.
    1) Maymun
    2)Koyun
    3)İnek
    4)Aslan
    At ı aldım yanımaa. Çok hırslıyım demek ki öylel mi??
    Şöyle at üstünde uçarcasına çıkayım dedim çölden fena mı :))

    YanıtlaSil
  2. bende yukarıdaki cevapların aynısını verdimm :)
    ben maymunu işe yaramaz die önce bırakdım sonra koyunu bırakdım çünkü ineğin eti ve sütü daha çok diye :) aslanı olası tehlikeler için saklıyodum ama üçüncüde onu bırakdım sonra inek ama atla çıkdım en başından beri üstündeydim zaten :D ama kendimi kucağımda maymunlarla çölde hayal edemedim :D onun için müsadenizle çinlilerede ayıp olmazsa ben şey diyorum bu teste
    maymun:arzularımız
    koyun:para
    aslan:güven
    inek:temel ihtiyaçlarımız
    at:ailemiz :D:D yani sırasıyla böyle bırakırdım :D:D

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...