7 Nisan 2012 Cumartesi

İşte şimdi bahar geldi bak! :)




Petunyalarım da balkonda yerlerini aldılar ya, işte şimdi inandım, gerçekten gelmiş bahar! :)





Bugün çarşıda ufak bir işim vardı... Eve dönerken en son Migrosa uğradım Petunyalarımı alacağım... Reyonların arasında durmuş bakınıyordum kii tam arkamda bir ses duydum!


"o-haaa manyak bi şey buu kızııığğmm"


Döndüm arkama, iki genç kız.. Raflarda beğendikleri bi şey için söylüyorlar... { Neyseki o manyak şey ben değilmişim!:) Bu iyi! }


Şaka bi yana... Şimdi ben bu duruma çokkk takıldım...

Çok afedersiniz ama Manyak bir şey nasıl güzel oluyor!
Ve yine afedersiniz ama o "oha" da ne?


Bknz:

TDK Sözlük anlamı:

manyak: Fransızca maniaque
1. sıfat Maniye yakalanmış (hasta)
2. mecaz Gülünç, garip, şaşırtıcı davranışları olan (kimse)
3. ünlem, hakaret yollu "Aptal, çılgın, dengesiz, deli" anlamlarında bir seslenme sözü!


oha ünlem (o:ha, o:ha:)
1. ünlem! Büyükbaş hayvanları durdurmak için kullanılan bir seslenme sözü
2. argo Kaba ve yakışıksız davranışta bulunan kişilere karşı kullanılan söz


E yakıştı mı şimdi?

Aman yarabbi! Tam da "bizim zamanımızda"yla başlayan cümleler kurma kıvamında gördüm kendimi şu an!

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...