19 Temmuz 2012 Perşembe

19 Temmuz Yeniay Niyet çalışması




19 Temmuz Perşembe günü Yengeç burcunda bir yeni ay gerçekleşecek. 
O güne özel saat 18:00 te, Günün ve saatin enerjisine uygun bir esma ile "Ya Vedud" niyet çalışmamız olacak.

Esmalar Allah'ın sıfatlarını belirten, Kainata ve evrene manası yönünde tecelli eden isimlerdir.. Her bir esma kendi doğrultusunda dünyaya bir düzen sağlar. Böylelikle sağlıktan rızka kadar dünyada ki her bir olgu esmalar ile çalışmaktadır.

Esmaları eğer kalben sevgi ile manasının tezahürünü isteyerek okursanız manevi derecenize bağlı olarak size dilediginiz yönde yarar sağlar.



19 Temmuzda çalışacağımız Esma "Ya Vedud" demiştik.

Ya Vedud  Esmaül Hüsna'daki 48. İsimdir.
Anlamı: Sevilip, dostluğu kazanılmaya en fazla layik olan.
Yorumu: Barıştırma. Aşk. Sevgi. 



Her yeni ay bazı konuların ön plana çıkmasına destek veriyor. Yeniayın o saatlerdeki enerjisini o yönde kullanabiliriz ve bu yeniayda Sevgi ve Aşk enerjisini hayatımızda aktive etmek için "Ya Vedud" okuyoruz. Aynı zamanda bu yeniayın aile ve yuvada huzur, ev sahibi olmak gibi niyetler üzerinde de olumlu tesirleri vardır. Yalnız bu tarz maddi bir dilekte bulunacaksanız 196 adet "Ya Vehhab" okumanızı öneriyorum.

Nasıl yapacağız?

Saat 18:00den itibaren önce niyetimizi yapıyoruz.

"Hayatımı şu andan itibaren sevgi ve güzellik enerjisi ile dolduruyorum. Kendimi sevmeye, başkalarını sevmeye ve evreni sevmeye karar veriyorum. Evrenden bana gelen sevgi enerjisini mutlulukla kabul ediyorum ve sevgi içinde bir hayat sürmeye niyet ediyorum. Niyetim hemen şimdi gerçekleşmeye başladığını biliyor ve hissediyor bunun için Allah'a şükrediyorum!"


19 besmele ile birlikte 400 Ya Vedud okuyoruz.

Evlilik isteyenler şu niyeti;

Mutlu bir evlilik yapmayı seçiyorum.  Bütün kalbimle ve beynimle evet diyeceğim, evleneceğim kişinin hayatıma girmesi için şimdi güçlü bir şekilde niyet ediyorum. Niyetim hemen şimdi gerçekleşmeye başladığını biliyor ve hissediyor bunun için Allah'a şükrediyorum!"


Evliliklerinde ve ilişkilerinde uyum isteyenler ise Aşağıdaki niyeti;

Eşimle evliliğimizin mutlu ve uyumlu olmasını seçiyorum. Eşimi sevmeyi ve onu desteklemeyi kabul ediyorum. Eşimin bana sevgi,saygı ve anlayış göstemesini tüm kalbimle istiyorum ve bu isteğimi elde etmeye kesin olarak niyet ediyorum. Niyetim hemen şimdi gerçekleşmeye başladığını biliyor ve hissediyor bunun için Allah'a şükrediyorum!"


Aynı zamanda o gün yapabileceğiniz (“ben sağlıklıyım!” gibi sade bir olumlama bile bu ay süresince en çok mide, karaciğer, göğüs bölgesi, solunum yolları üzerinde etkili olacaktır. 
Bu da sevgili Astrolog Yurdahalda görüp aklıma gelen bir son dakka notu!


4 yorum:

  1. Selam; Ben 18.30 gibi evde olabiliyorum.Ondan önce okuyabilmem pek mümkün değil, yol, iş ..vs den dolayı. O saatte de başlanabilir mi? Teşekkürlerrrr ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten yeniayın gerçekleştiği saat değil o, bu saat çalışma grubum ile ortak aynı zamanda yapmak için belirlemiş olduğum bir saat. Bu yüzden daha sonrada yapabilirsiniz. Yeni ay dan sonra 48 saat enerjisi devam eder.

      Sil
  2. Selam ALLAH in izniyle bende yeni ay niyet calismasina katilacagim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...