14 Temmuz 2012 Cumartesi

Arşivi nihayet ekleyebildim

Uzun bir süredir en çok sorulan soruydu  "Eski blogtaki gibi ARŞİV'i nasıl görüntüleyebiliriz?"


Blogspotta ki Arşiv görüntüsünü bende yeterli bulmuyorum. Sadece ayları veriyor ve konular görünmüyordu. Bense tüm konuların konu başlıklarına göre daha rahat bulunabileceği bir form düşünüyordum ki- bu birazda sizin için kolaylık olmasını istediğimdendir, bir süredir çaresiz bir şekilde ne yapacağımı kara kara düşünüyordum!

Müjdesini veriyorum- nihayet bir çözüm buldum, bir post içerisinde tek tek şu ana kadar yazdığım yazıları bir araya toplamak! Sorun şu- onca yazıyı aktarmak bir anda mümkün değil! Çok zaman alır. Ve şu an ne yazık ki sadece Mayısa kadar aktarabildim.
Biraz sabır sevgili blog izleyicilerim. Vakit buldukça tüm arşivi tamamlamaya çalışacağım. Söz veriyorum!
Blog sözü!.. :)

1 yorum:

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...