14 Eylül 2012 Cuma

Antika eşyaları negatif enerjilerinden arındırma..!



Antika eşya görünüş itibari ile her ne kadar hoşuma gitse de taşıdığı enerjiler yüzünden ürkütücü gelir bana...
Düşünsenize sizden önce birileri dokunmuş ona ve kimbilir ne gibi duygu düşünceler yüklüdür, iyi mi kötü mü?
Ben birinin takısını bile tak{a}mam.
Bu gibi eşyaları taşıdığı enerjilerden temizleme yollarını öğrendim ve sizle de paylaşmak istedim... Belki benim gibi düşünen birileri var ise işine yarar.
"Limon yağı" ile temizlemek negatif enerjilerden temizlermiş! Ayrıca bir ev için en iyi koku limon spreyi imiş!
Ve ayrıca; Değerli taşlarınızı da arada bir elma sirkesinde bekleterek biriken enerjilerinden arındırabilirsiniz mesela..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...