18 Eylül 2012 Salı

Perşembe günü Tezahür çalışmasının konusu: SEVGİ Enerjisini yükseltmek çevremizdeki insanlarla olan ilişkilerimizi şifalandırmak.








Perşembe akşamı saat 22:00 da kendimizle başbaşa olabileceğimiz sessiz bir ortama geçip mümkünse gevşeyelim. Rahat bir biçimde oturup derin nefesler alalım, kaslarımızı ve bedenimizi gevşetelim. Yaptığımız çalışmanın etkili olabilmesi için enerjimizi güzel şekilde dengeye getirmemiz çok önemli. Hazır olduğumuzda sizlere vereceğim niyeti 1 defa hissederek, özellikle de o anda bizimle birlikte bu çalışmayı yapmakta olan güzel insanların o güzel enerjilerini ve birlikte yapmanın verdiği gücü, bir çok insana belkide o an ettiğiniz dua ile faydanız olabileceğini hissederek... o anda büyük bir enerji alanı içerisinde olduğunu hissederek okuyalım..

Niyetimiz:


Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun SEVGİ ENERJİSİni yükseltme çalışmasına tüm sevgimle katılmaya. 

Ve bu Çalışmada yer alan tüm arkadaşlarımla tüm iyi niyetim ve gücümle bir araya gelmeye..


"Hayatımı şu andan itibaren sevgi ve güzellik enerjisi ile dolduruyorum. Kendimi sevmeye, başkalarını sevmeye ve evreni sevmeye karar veriyorum. Bana gelen sevgi enerjisini mutlulukla kabul ediyorum ve sevgi içinde bir hayat sürmeye niyet ediyorum. 

Tamamen pozitif enerjilerle çevrelenmeyi ve bana zarar veren bütün negatif enerjileri hayatımdan uzaklaştırmayı seçiyorum. 

Sevgi içinde bir hayat sürmeye tüm kalbimle niyet ediyorum.

Bu niyet çalışmasının üyelerinin çevresindekilerle ilişkilerinde Sevgi içerisinde olmalarına niyet ediyorum.

Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum. 
Sevgi enerjisi Niyet Çalışmasında ki tüm bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim bütünün hayrına olacak güzel seçimlerimizin kolaylıkla - güzellikle gerçekleşmesini sevgiyle kabul ediyorum" Niyetim hemen şimdi gerçekleşmeye başladı ve bunun için Allaha şükrediyorum!" 
Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!

Okuyacağımız esma "ya vedud" 400 defa

Hepsi bu!


Herkese hayırlı çalışmalar diliyorum. :)


*Çalışmaya gerçekten katılacak olanlar "beğen" butonunu tıklasın. Bu tamamen katılımın ne kadar olduğunu ne kadarlık bir enerji ile çalıştığımızı görmek için...


1 yorum:

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...