6 Eylül 2012 Perşembe

Perşembe gününün Tezahür çalışması SAĞLIK




Merhaba,

Çoook fazla sayıda sağlık sorunu ile ilgili mail-mesaj aldım.. Her şeyin başı sağlık diyerek ilk çalışmaya sağlık sorunu olan arkadaşlarımıza şifa+dua enerjisi göndermek için bu niyet ile çalışmaya başlayalım diyorum. 


Perşembe akşamı saat 22:00 da kendimizle başbaşa olabileceğimiz sessiz bir ortama geçip mümkünse gevşeyelim. Rahat bir biçimde oturup derin nefesler alalım, kaslarımızı ve bedenimizi gevşetelim. Yaptığımız çalışmanın etkili olabilmesi için enerjimizi güzel şekilde dengeye getirmemiz çok önemli. Hazır olduğumuzda sizlere vereceğim niyeti 1 defa hissederek, özellikle de o anda bizimle birlikte bu çalışmayı yapmakta olan güzel insanların o güzel enerjilerini ve birlikte yapmanın verdiği gücü, bir çok insana belkide o an ettiğiniz dua ile faydanız olabileceğini hissederek... o anda büyük bir enerji alanı içerisinde olduğunu hissederek okuyalım..

Şöyle bir niyet yapabiliriz.

Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun Niyet çalışmasına sevgi ile katılmaya. 
Ve bu Çalışmada yer alan tüm arkadaşlarımla tüm iyi niyetim ve gücümle bir araya gelmeye..
Bu niyet çalışmasının üyelerinin {fiziksel, ruhsal ve bedensel olarak tamamen sağlıklı, olmalarını ve kendilerini çok iyi, güçlü, huzurlu,} mutlu hissetmelerini diliyorum.. 

Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum. 
Ve bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim bütünün hayrına olacak güzel seçimlerimizin kolaylıkla güzellikle gerçekleşmesini diliyorum" 
Amin!

Dilerseniz içinizden geldiğince başka şekillerde de niyet edebilirsiniz, ben örnek teşkil etmesi için yazdım.. Ancak formatın çokta dışına çıkmayın lütfen... Özellikle de grup arkadaşlarımıza dua etmeyi sakın unutmayın. İşin en önemli kısmı o.


Sonrasında:
Okuyacağımız esmalar "Hayy, Allah, Cami" 3lü kombin şeklinde okuyacağız. 198 defa. İsterseniz 1000 defa..


Ve daha sonra bir hafta boyunca yani bir daha ki Perşembeye kadar Aklımıza geldiği her an da bu esmaları zikredeceğiz. Okurken yatarken yürürken farketmez sayı yok aklınıza geldiği an istediğiniz kadar.. { "Hayy, Allah, Cami" şeklinde..}

Ve bir hafta boyuncada şu olumlamayı yapmanızı öneririm.

"Ben sağlıklıyım. Ruhsal ve fiziksel bedenim denge ve uyum içerisinde. Ben sağlıklı olduğum için şükrediyorum."

Bu bir haftalık görevimiz budur arkadaşlar! :) Herkese iyi çalışmalar diliyorum.


*Niyetin içinde geçen Grup üyesi  olarak sadece çalışmaya katıldığını bildirenleri kabul ediyorum. 

Ve söylemek istediğim bir şey daha, lütfen çalışmaları yaparken "Aaa sağlıkmış benim ihtiyacım yok, ben zaten sağlıklıyım" diyip seçmece yapmayalım olur mu. Sistemin nasıl işlediğini çok iyi biliyoruz. Aman diyorum!

Nural




*Çok net bir hesap veremiyorum ama Facebook, Mail ve Blog yorumlarından bana ulaşan geri bildirimlere göre aşağı yukarı 150-200 kişi arası bir enerji grubu ile bu akşamki çalışmamızı yapacağız inşallah.

19 yorum:

  1. merhaba,
    biz de bu çalışmaya katılmayı çok istiyoruz, burada arkadaşım ve ben iki kişiyiz ama facebook hesabımız olmadığından grup üyesi olarak katılamıyoruz. Daha önceki çalışmalara da yine iki kişi olarak katıldık aslında ama bu kez burada olduğumuzu bildirmek istedik.Sevgiler. f&m

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa olurmu öyle şey facebook üyesi olmanız gerekmiyor ki, sadece yapmanız gereken katıldığınızı bildirmek. katıldınız bile :)
      Sevgiler,

      Sil
  2. her tezahur calısmasına katıldıgım gıbı bu tezahur calısmalarınada katılmak ıstıyorum tesekkurler suzan

    YanıtlaSil
  3. Merhaba benim adim SUNA cok guzel bir blogunuz var bayiliyorum bu bloga.calisma grubunda yeralmak istiyorum.sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikii Suna hanım, katıldınız bile:)
      Sevgiler,

      Sil
  4. merhaba ben antalyadan sakine ocak ayı sonlarıydı ,zor günler geçiriyordum sizinle tesadüfen internette kişisel gelişim , kuantumla ilgili araştırmalar yaparken karşılaştım şimdi anlıyorum ki tesadüf değilmiş zor günlerimi atlatabilmiş değilim ama eskisi gibi kendimi karanlık bir kuyuda hissetmiyorum bir ışık yaktınız içimde paylaştığınız her yazıyı okumaya kendime paylar çıkarmaya çalışıyorum ve biliyorum ki BU DA GEÇER YAHU...
    size çok teşekkür ederim . Facebook hesabım yok ancak tezahür çalışmasına katılmak istiyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sakine hanım ayneeen öyle hayatta hiç bir şey tesadüf değil, eğer farkındalığımızı açarsak yaşadıklarımızın hepsi bize bir şey öğretti aslında...
      Vee parolamız budur.. bu da geçer yahu:) Kenan Doğulunun şarkısında dediği gibi geçer geçer bunlarda geçer neler neler geçmedi ki?!

      Facebook hesabınızın olması gerekmiyor önemli olan bir şekilde sesinizi duyurmanız "bende varım" diye..

      Sevgiler,

      Sil
  5. merhaba sevgılı nrl daha oncekılere katıldım bunada katılmak ıstıyorum cok begenerek takıp edıyorum ve bılgılerınızden yararlanıyorum teşekur ederım

    YanıtlaSil
  6. selamlar bende bu grup çalışmasına katılmak istiyorum tşkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldınız bile Tülay hanım, sevgiler:)

      Sil
  7. merhabalar bende kçalışma grubunuzda yer almak istiyorum tşkler

    YanıtlaSil
  8. merhablar bende tezahür çalışmalarına katılmak istiyorum tşkler

    YanıtlaSil
  9. bir arkadaşım var gönül hn.diye oda katılmak istiyor bu gece.kendisi buraya yazmaya çalışmış ama sanırım üye olamadı kabul ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  10. Birşey daha sormak istiyorum bugece haricinde hergece23.00 yapılacakmı yoksa sadece bu gecemi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gece değilde her Perşembe yapacağız.

      Sil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...