5 Ağustos 2013 Pazartesi

Acil durum duası! S.O.S! :)

"Sümmes Sebila Yesserahu"

Abese suresinin 20.ayetidir. 
Anlamı: Sonra ona yolu kolaylaştırdı.

"Bu Ayet-i Kerimeyi abdestli veya abdestsiz her gün okumayı vird edinen, alışkanlık haline getirenin işleri yoluna girer. Tehlike bir durumla karşılaşmanız halinde, korku halinde veya sıkıştığınızda, işlerin açılması, yolunda gitmesi, düzelmesi için, kısmet açmak için bol bol okuyunuz.. İnanamayacağınız şeylerin olduğunu göreceksiniz" diyor okuduğum kaynakta...

Benden söylemesi:)


23 yorum:

  1. bir şey sorabilir miyim,ummadık yerden rızık,zenginlik,bereket için denenmiş yöntem ve dualar var mı ,ya da sizin uyguladığınız yöntemler ?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Para bana bildiğim ve bilmediğim yollardan bol bol geliyor" olumlamasını ve
      birde "ya fettah, ya rezzak, ya gani,ya muğni," esmalarını bol bol okuyun derim..

      Sil
  2. merhaba kısmet açmak için nasıl okunuyor mümkünse biraz açabilirmisiniz birde önce niyet mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Niyet ettim kısmetimin açılmasına" diyip içinizden geldiği kadar okuyun..

      Sil
  3. cevap yazdığınız için çok tesekkür ederim iyi ki varsınnız

    YanıtlaSil
  4. merhaba ben bu duayı sizin sitenizde görmüştüm işlerimin kolaylaşması için bazen okuyorum ama aklıma takılan bir şey bunu dilekler için mesala ev almak veye sınavı kazanmak için okuna bilinir mi?lütfen cevaplayın çok ihtiyacım var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok acil yardım gerektiren halledilmesi gereken durumlarda okunan bir duadır.

      Sil
  5. Okuyun ben 1 haftada faydasini gordum

    YanıtlaSil
  6. güzel bilgiler için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. S. A ben bu duayı fransa'ya gitmek için vizemin çabuk hallolmasi için okuyabilirmiyim aslında okuyorum şimdi...

    YanıtlaSil
  8. Maddî manevı sıkıntı ıcın onerınız nedır.. Esma yazmışsınız Olumlama dan bahsetmıssınız nasıl yapılıyor acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gün 21 gün boyunca -tercihen gece uyumadan önce-yukarıda yazdığım olumlamayı yapacaksınız.

      Sil
  9. Bu duayı bize hayatı zindan eden küfür satasma saldırı iftira vs yapan sizofren komsular içinde okuyabilirmiyim birde şifa için hastalıklada ugrasıyorum cevabınız için şimdiden tesekkür ederim

    YanıtlaSil
  10. Ben bu duayı başkasının adına okuyabilir miyim onun işin in iyi olması için

    YanıtlaSil
  11. Allah razi olsun inşallah etkisini görürüz

    YanıtlaSil
  12. Allah razi olsun inşallah etkisini görürüz

    YanıtlaSil
  13. Dükkanimi devretmek istiyorum onun için de okuyabilir miyim. Yada çabuk devrolmasi için başka ne okuyabilirim

    YanıtlaSil
  14. Okuyup gerçekten faydasını görenler varmı ?

    YanıtlaSil
  15. Ben doğum öncesinde okudum o kadar çok faydasını gördüm ki 15 dk da doğumum gerçekleşti elhamdülillah

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...