9 Kasım 2013 Cumartesi

Gıdı için Suna Dumankaya maskesi!

Son günlerde en büyük sorunum gıdı!
Bu kadının da başka derdi yok dediniz dimi? :)


Yıllar geçtikçe yer çekimine karşı koymak eh biraz uğraş istiyor!:) Gıdı gerçi yaşla alakası olmayan her yaştan insanın şikayetçi olduğu bi durum.. Dündü galiba Suna Dumankaya'nın gıdı ile ilgili tarifini gördüm ve hemen bir kağıda not aldım şimdide bloğa aktarıyor ve sizlerle paylaşıyorum..
Tarif çok kolay;
Sumak tozu
Yumurta akı
Sabun rendesi

Malzemeyi karıştırıyor bir bez üzerine koyuyor ve çene bölgesini sarıyoruz... Sanırım 1 saaat kadar bekleyip yıkıyoruz.
"Bunu haftada üç gün yapın ameliyat olmaya gerek yok" dedi.. Valla, aynen öyle dedi.
Çok iddialı bir tarif..

4 yorum:

  1. Bir deneyip tecrubenizi paylaşırsanız sevinirim.. Ben şu çok reklamı yapılan gıdı egzersiz aletini aldım işede yaradı (yada ben öyle hissetmek istedim)ama tabii herşey gibi onuda unutmadan aksatmadan düzenli olarak yapmak lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeye başladım bir ay sonra yazarım gözlemlerimi..

      Sil
  2. SONUÇLARINIZ NEDİR ? PAYLAŞIRSANIZ SEVİNİRİM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir aya yakın düzenli uyguladım, gözle görülür derecede olumlu değişimler olduğunu söyleyebilirim.

      Sil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...