3 Ocak 2014 Cuma

Günaaaydıııınn:)



Güzellik her yerdedir. Minicik çiçeklerde, suyun üzerine yansıyan güneş ışığının desenlerinde, yaşlı ağaçların o sessiz gücünde doğal güzelliğin ışığı pırıl pırıl parlıyor. Doğa beni heyecanlandırıyor, yeniliyor ve tazeliyor. Hayatta, en basit şeylerde bile beni rahatlatacak, neşelendirecek ve iyileştirecek şeyler bulabiliyorum.
Kendime sevgiyle bakmayı biliyorum. Ben de doğanın bir parçasıyım ve bu nedenle tamamen kendime özgü bir biçimde ben de güzelim. Nereye baksam güzel bir şeyler görüyorum.
 Bugün yaşamın bütün güzelliğiyle cıvıldıyorum.

L Hay-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...