5 Ocak 2014 Pazar

Ne öğrendim?


Böbrekleri korumak için kekik çayı.
1 tatlı kaşığı kekik bir bardak kaynar suyla demlenir. Akşamları içilir. 4 ayda bir tekrar bir hafta kadar edebilirsiniz..



*Midede şişkinlik için de yarım bardak suya 2 yemek kaşığı taze limon suyu karıştırıp içiyorsunuz. Ne zaman şişkinlik hissederseniz yapabilirsiniz..


Son bir şey daha öğrendim- ki hiç bilmiyordum!
Ispanakta demir var biliriz yıllardır dimi, vücuda demir katmak bi yana olan demiri de attırıyormuş.. Bunun içinde mutlaka pirinç yada yoğurt ilave edilerek yenilmesi gerekir diyor İbrahim Saraçoğlu

2 yorum:

  1. nuralcığım....cansın can her şeyden bilgilenelim diye emeğine sağlık...gerçekten sağol...ben size içimden ne geliyorsa öyle yazıyorum.sevgilerimle emel...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, ben sizin o içinizden gelen yorumları çoook seviyorum:)

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...