15 Şubat 2014 Cumartesi



Sokak fotoğraflarını seviyorum!

4 yorum:

  1. nasıl güzel ...yan yana sımsıcak ne güzel komşuluklar yaşamışlardır.

    YanıtlaSil
  2. Günaydın.Burası hangi il de ya, gerçekten halen var mı böyle yerler.Ne kadar hoş imrendim.

    YanıtlaSil
  3. Konya da babaannemin sokağını hatırlattı bana.Eminim ablamda(Emel hanım) aynı şeyi söyleyecek.kırmızı kapıyı dönünce babaannemin evi.Ve sokağın sonunda sürekli akan dere.... çok yaşayın Nural hanım,çocukluğuma götürdünüz beni.nimet

    YanıtlaSil
  4. Bu tarz sokakları çok seviyorum, bir ara eski evlerin olduğu sokakların fotoğrafını çekmeye takmıştım:)
    Bu sokak nerede, kim çekmiş hiç bilemiyorum, sizler gibi bende de sıcak duygular bıraktı çok hoşuma gitti paylaşmak istedim...

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...