22 Nisan 2014 Salı

Sevgiyle kabul ediyorum...



Öncelikle bir kağıt kalem alın ve neye ihtiyacınız olduğunu yazın ve Sabah kalktığınızda deriiin bir nefes aldıktan sonra :

"Ben artık hayatımda ne istediğimi biliyorum ve bunları tek tek tam layığı ile yapmaya başlıyorum bana verilecek olanları hediye kabul ediyorum yoluma çıkan tüm engelleri aşarak bana ihtiyacı olana yardım ve şefkatimi esirgemeden ve bunu bana sunan Allah'ıma şükranlarımla bu yola devam edeceğim ve ben bunu hakkediyor ve zamanımı artık başkalarının başarılarını övmek yerine kendi başarılarıma imza atarak övgü hak edeceğime inanıyorum.

Bu günden itibaren Allah'ın bana verdiklerine Şükür ederek aldığım nefesin bile şanslı olduğunu bilerek bu dünyada olmamın seçilmiş olmak olduğu bilincinde olarak hareket ediyorum ve edeceğim...

Ben artık varım ve varlığım ile etrafıma herkese her şeye IŞIK olarak devam edeceğime söz veriyor ve sevgiyle kabul ediyorum"


1 yorum:

  1. İşte hayat bu
    Günlük şartlar ne olursa olsun
    Ucunda ölüm olmasın
    Bu hava
    Bu deniz
    Bu gül güneşi
    Bana bir can yoldaşı
    Aklım ruhun sırdaşı
    Değmesinler keyfime

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...