30 Mayıs 2014 Cuma

SÖZ




Üzgünüm;

Korkularım ve güvensizliklerim için

Tüm suçlamalarım, şikâyetlerim için

Üzgünüm;

Ertelediklerim için

Üzgünüm;

Yanlışlarımdan bu kadar çok utandığım için

Üzgünüm;

Bir yerlerde unuttuğum halifelik tacım için

Üzgünüm…



Bırakıyorum;

Bana ait olmayan sorumlulukları, ağırlıkları

Bırakıyorum artık;

Yorgunluğumu, korkularımı

Bırakıyorum;

Bitmeyen telaşımı

Bırakıyorum;

Değersizliğimi, ifadesizliğimi

Ezbere yaptığım dualarımı

İçine yüreğimi sığdıramadığım her şeyi

Şimdi bırakıyorum…



Hatırlıyorum;

Kim olduğumu,

Hatırlıyorum;

Dengeyi, orta yolu

Hatırlıyorum;

Unuttuğum hayallerimi

Hatırlıyorum;

Fıtratımı, tüm armağanları

Hatırlıyorum…



Söz veriyorum;

Halifelik tacımı yeniden sahiplenmeye

Bir halife gibi yürümeye

Bir halife gibi konuşmaya

Söz veriyorum;

“İsteyin” çağrını artık kendim için duymaya

Söz veriyorum;

Bana ruhundan üflediklerini hatırlamaya;

Aklı, zekâyı, yetenekleri,

Güveni, sevgiyi, değerliliği

Söz veriyorum;

Kendi yolumdan çekilmeye ve

Kendime yer açmaya…



Şükrediyorum;

Karar alabildiğim ve uygulayabildiğim için

Şükrediyorum;

Kararlarımı hayata geçirebilecek fırsatlar için

Şükrediyorum;

Bana böylesi çok güvendiğin için

Şükrediyorum ve bırakıyorum…

Hatırlıyorum ve söz veriyorum;

Huzurunda sana ve kendime Sevgili Yaradanım…

Söz veriyorum, söz veriyorum.


ASLI HATİCE ARUSAN 
Psiko-zihin Uzmanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...