20 Temmuz 2014 Pazar

Bilinçaltını yönlendirmenin püf noktaları:

Ne düşünürsen başına o gelir! 

Bütün alışkanlıklar, daha önce beynimize yerleşen şartlanmanın oluşturduğu programlardır. Eski bir alışkanlığı değiştirmek için, eski program bulunur, silinir ve yerine bizim yararımıza olan en doğrusu yazılır.Beynimizi bu yöntemle sürekli olarak doldurur ve meşgul edersek, eski programların hayat alanı giderek daralacak ve sonunda yaşama şansı kalmayacaktır. Bilinçaltı, neyin gerçek olduğunu neyin olmadığını bilmez. Ona anlattığınız her şeyi emir olarak algılar ve buna göre hareket eder. Bir nevi aptal kutusudur.
Söylenen şeyin doğru veya yanlış, mantıklı veya mantıksız olduğuna da bakmaz. Ona ne söylerseniz onu yapacaktır. Başka seçeneği yoktur.


1 yorum:

  1. Merhaba sürekli sizi takip ediyorum. Peki bilinç altimizi nasıl değiştiricez..bunu demiyorum olmuyor..olumlamalar telkinler hepsini denedim bir yerde hata yapıyorum..ben sürekli olumsuz düşünüyorum..nasıl degistiricem bilmiyrm..artik gücüm kalmadi

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...