31 Ağustos 2014 Pazar

Karar no: 1873548958474774 :)

Sevgili bilinçaltım. Şimdi sana, güvende olmak için gerekli olan yeni kararımı bildiriyorum:

• Sevilmek ve takdir edilmek için, mükemmel olmak zorunda değilim.

• Kendimi seviyorum ve olduğum halim, zâten tam ve eksiksizdir.
• Ben sâdece, o anda yapabildiğimin en iyisini yaparım. Ve o işi yaparken de, bunun keyfini çıkarırım.
• Yaptığım iş, beni değerli ya da değersiz yapmaz.
• Başarılı ya da başarısız yapmaz.
• Ben nasılsam, zâten öyle iyiyimdir.
• Bu kararımı uygulamanı istiyorum.
• Bunu bütün hücrelerime iletmeni istiyorum.


TEŞEKKÜR EDERİM:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...