25 Ekim 2014 Cumartesi

Dikkatinizi Neye Yöneltiyorsanız, 0 Daha da Fazlalaşır

Olumlu ifadeleri düşünmeyi öğrenin.



Şişman olmak istemiyorum. YANLIŞ ✘
İnceyim. DOĞRU ✓

Parasız kalmak istemiyorum. YANLIŞ ✘
Maddi rahatlık içindeyim. DOĞRU ✓

Yaşlanmak istemiyorum. YANLIŞ ✘
Hep genç kalıyorum. DOĞRU ✓

Burada yaşamak istemiyorum. YANLIŞ ✘
Şimdi daha iyi bir yere taşınıyorum. DOĞRU ✓

Bu ilişkiyi sürdürmek istemiyorum. YANLIŞ ✘
Harika yeni bir ilişki içindeyim. DOĞRU ✓

Annem/babam gibi olmak istemiyorum. YANLIŞ ✘
Kendim gibi olmaktan memnunum. DOĞRU ✓

Mutsuz olmak istemiyorum. YANLIŞ ✘
Neşeli, mutlu ve özgürüm. DOĞRU ✓

Hasta olmak istemiyorum. YANLIŞ ✘
Çok sağlıklıyım. DOĞRU ✓

"Kendimi onaylıyorum" dedikçe bilincinizin derinliklerinde gömülü olan tam tersi her şeyin açığa çıkacağı garantidir
"Böylesine şişmanken kendini nasıl onaylarsın?" .
“Bunun bir yararı olacağını düşünmek çok aptalca.”
“Senin onaylanacak bir yanın yok" gibi olumsuz düşünceler geldiğinde, zihinsel kontrolü ele almanın zamanıdır. Bu tür düşüncelere önem vermeyin. Sadece bu düşünceyi geçmişe takılı kalmanın bir biçimi olarak görün.
Bu tur düşüncelerinize, "Gitmene izin veriyorum, ben kendimi onaylıyorum.” Deyin.


DÜŞÜNCE GÜCÜYLE TEDAVİ.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...