20 Kasım 2014 Perşembe

Soru - Cevap :)

Şimdi bana çok sorulan sorulardan birini daha yanıtlıyordum ki buradan yazayım toplu bir cevap olsun dedim:)
Soruyu aynen kopyalıyorum isimsiz:)
"Çok merak ediyorum bu kadar çalışmalar, teknikler, sizin her dilediğiniz oluyor mu yani?"



EVET!:)

Çok mu iddialı bir cevap oldu:)

Ben bütün dileklerin kabul olduğuna inanıyorum..
Ama aynen istediğiniz gibi verilerek....... AMA sizin hayrınıza değiştirilerek..... AMA hemen..... AMA sonra.....
AMA MUTLAKA!...


Bir şeyi dilerken hayırlısını istiyorsanız eğer; Bunun her zaman kolaylıkla çarçabuk olamayabileceğini de bilmelisiniz... Bunun için en uygun zaman ve şartların oluşması için bazen gerçekleşmesi çok uzun zaman alabilir... 

Siz Allah'tan dileyin ve gerisini ona bırakın..
O ennn güzel ayarlayandır emin olun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...