22 Aralık 2014 Pazartesi

22 Aralık YENİ AY


Kişi başına düşen okunma sayısı 556



22 Aralık'ta Oğlak burcunda gerçekleşecek bir yeniay var..



Okuyacağımız esma "Ya Fettah"
Yeniayda okunması önerilen en güçlü etki eden esma Fettahtır" Yeni Başlangıçlar için idealdir..
Bu esma maddi manevi tıkanıp çaresiz kalanlara, işlerinin önü açılmayıp hep sekteye uğrayanlara çok büyük yararı vardır. Bütün kapalı kapılar birer birer açılır. Engel olan şey neyse -başarı, evlilik, rızk, hastalık, huzursuzluk, düşmanlıklar- yavaş yavaş ortadan kalkar..
Fettah esması ism-i azam sırrı taşır. Sufizm dünyasında yıllarca esma yaptığı halde bir sırra vukuf olmayan müritler bu adla Allahı zikrederlerse kısa zamanda acaip sırlara vukuf olmaya başlarlar.


Ya-Fettâh, kulların, her türlü güçlük ve sıkıntılarını açan ve kolaylaştıran manasına gelir. 
Faydalı ilimlere karşı insanların kalbini açarak, onların islerini kolaylaştıran, bütün zorluklarını ortadan kaldıran Yüce Allah'tır. 
Her işinde üstün gelen O'dur.
İnsanların hayatlarında tecellisini bir yönüyle, belki de sıkça müşahede ettiklerine kani olduğum ve düşündükçe rahmetin üstümüze nasıl yağdığını fark ettiğimiz bu İsm-i Şerîf, “Rahmet ve rızık kapılarını açan; zorlukları kolaylaştıran; hidayetiyle kalplere iman ve marifet kapılarını açan” gibi anlamlara geliyor


"Fettâh" kelimesi, feth'ten gelmektedir. 
Feth ise, "kapalı olan şey'i açmak" mânasınadır. 
Kapalı bir şey'i açmak 
Maddî olur; bir kapıyı, bir kilidi açmak gibi. 
Mânevî olur; kalbden tasaları, kederleri atıp gönlü açmak gibi. 
Bitkilerin çiçek açması, tohum ve çekirdeklerin sünbül vermesi, rızık ve rahmet kapılarının açılması hep Fettâh ism-i şerifinin tecellîsindendir.

.
.
Nasıl yapıyoruz?
O gün geldiğinde belirtilen saatte yani 22:00 da okunmaya başlayacak.

Esma-yı hüsnayı çalışmanın çok değişik yolları vardır. En büyük sır da esma-yı hüsnanın ebcet sayısınca anılmasındadır. Bir başka yol da esma-yı hüsnanın ebced sayı değerini kendisiyle çarpıp çıkan sonuç kadar onu anmaktır; bu durum ism-i azam gibi bir şeydir..

Esmanın ism-i azam sırrını açığa çıkaran sayılar bir topluluğa paylaştırılarak yapılabilir.
Bu sayı hatme katılanlara taksim edilip paylaştırılsa ve hatim bitiminde bu esma ile dua edilse tecelli eder. 

Bu esmanın Adın ebcetsel hatim değeri ise 239.121 



Yani "ikiyüz otuz dokuz bin yüz yirmibir" adeti paylaşacağız!
Bunu da son gün katılım sayısına böleceğiz.

.
NİYETİMİZ:

"Hayatımda değişmesi gereken beni yoran ve üzen konuların önümüzdeki Dolunay’a kadar farkındalığımla buluşmasını ve Dolunay’dan itibaren hayatımdan çıkmaları için gerekli şartların oluşmasını seçiyorum.
Geleceğe güvenle bakıyorum. Bir daha ki yeniaya kadar dileğimin gerçekleşmesi için gerekli tüm şartların oluşması için niyet ediyorum.."
.



DUAMIZ:


Ya Fettâh: (Ey kullarına rahmet, hayır, ilim, rızk ve sır kapılarını açan Allah'ım) basiretimi açarak hayır kapılarının açılmasını ihsan eyle.

Allah’ım İşlerimi kolaylaştırman,

Bağlı olan işlerimi çözmen,
Kazancıma malıma bereket ihsan eylemen,
Bütün çalışmalarımı bana bereketli kılman ve her şeyi HU ismin ile
Bütün zorluk düğümlerimi çözmen.........................olması NİYETİ ile.
{Noktalı kısımda dileğinizi söylüyorsunuz}

Amin!

Bu niyet çalışmasını yapan arkadaşlarımında dileklerinin olması NİYETİ ile.. Fettah hatminden bana düşen 556 adedi okumaya başlıyorum....


Herkese hayırlı çalışmalar diliyorum..
Katılanlar "beğen"i işaretlemeyi blogtan katılanlarda yorum bırakmayı unutmuyor:)
Sevgilerimle
.
--------------------------------------------------------------------
DUA eden kişinin çevresindeki kişilerin beyin dalgaları, kendisininki ile birleşerek son derece güçlü dalgalar üretilebileceği gibi; toplu DUA'lar dahi büyük tesirler meydana getirir.
Bu sebeptendir ki Hazreti Rasûlullâh AleyhisSelâm şöyle buyurmuşlar
"Üç kişi bir araya geldikleri zaman, birlikte ettikleri DUA'yı ALLÂH geri çevirmez."

55 yorum:

  1. Katılıyorum inşallah. Sevgiler Nur

    YanıtlaSil
  2. Uzun süredir bloğu takip ediyorum ama ilk defa 22 Aralıkta yapılacak bu dua ya katılmaya karar verdim.Tabi bir engel çıkmazsa...

    YanıtlaSil
  3. Katılıyorum nural hanım (şirin)

    YanıtlaSil
  4. Katılıyorum nural hanım (Nurhayat)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bende katilacagim. Lutfen sayi bildirirmisiniz. (Ummuhani)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Grup sayfasında son güne kadar katılım devam ettiği için sayıyı son gün bildiriyorum. Bunun için Takipte kalmalısınız..

      Sil
    2. katılıyorum

      Sil
    3. katılıyorum

      Sil
  6. 5 kişi katılıyoruz inşallah sevgiler hayırlı etkileri olsun hepimize :)

    YanıtlaSil
  7. Katiliyorum.(kadriye)

    YanıtlaSil
  8. 2 kişi katılıyoruz Teşekkürler Nesrin

    YanıtlaSil
  9. Ben ve bir arkadasim da dahil oluyoruz..Birgül ve Bilge

    YanıtlaSil
  10. bende katılıyorum

    YanıtlaSil
  11. Nuralcığım....katılıyorum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  12. Yukarda yazdigima ek olarak (Birgül ve Bilge ) birde Hatice katiliyor..3 kisi olduk..

    YanıtlaSil
  13. Annem ve ben katılıyoruz Nural hanım Nurcan

    YanıtlaSil
  14. sevgiyle katılıyorum

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. bende katılıyorum inşaAllah. ne kadar okunacak ve süresi nedir acaba ?

    YanıtlaSil
  17. Merhaba,

    Hande ve Özge olarak iki kişi katılmak istiyoruz.
    blg
    syg

    YanıtlaSil
  18. Kişi başına düşen okunma sayısı 556 adettir..

    YanıtlaSil
  19. merhaba ben yeni üye oldum. yanlışklıa melek olarak bir yorum bıraktım. sonra kendi adımla girip bir yorum daha bırakdıjm. şimdi melek rumuzlu olan yorumu sildim. özür dilerim hata oldu galiba. ilk defa katılıyorum araınıza. kişi basına düşen sayıyı umarım etkilemedim. lütfen cvp yazın... tşk ederim böyle bir dua etkinliği düzenlediğiniz için Allah razı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok bir şey olmaz:) Zaten tam sayıyı tutturmak mümkün olmayabilir, bu yüzden fazladan okunan her adedin eksiği tamamlamak için olduğuna inanırım ben:)

      Sil
  20. okumaya bu akşam 22.00 da başlıyoruz değil mi? çok özür dilerim çok soru soruyorum ama ilk dafa katılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam 22:00da grupla beraber niyet ederek okumaya başlıyorsunuz..

      Sil
  21. Ama erken kapatmissnz ben :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erken kapatılmış diye bir şey yok.. Gördüğünüz an yorum bırakıp aynı adedi sizde okuyabilirsiniz. Neden, çünkü toplu olan çalışmalarda tam sayıyı tutturmak mümkün olmayabilir, katılıyorum diyen biri katılamamış olabilir.. Eksik okuyan olabilir, önemli olan bu çalışmaya katıldığınızı bildirmek ve bir şekilde okumaya katılmanızdır.. Bilmem anlatabildim mi:)

      Sil
  22. bende katiliyorum allahin izniyle

    YanıtlaSil
  23. Kac gun devam edilecek lutfen biri yanitlayabilirmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Grup olarak çalışma sadece bu geceliktir.. Ancak bireysel olarak devam ettirmek isteyenler 7-21-40 gün devam edebilir

      Sil
    2. Bireysel olarak okumayı devam ettirirsek kaç tane okumak gerekiyor?

      Sil
  24. Sevgiyle katılmaya niyet ediyorum.

    YanıtlaSil
  25. ben yine geç kaldım :(
    olsun bende yapacağım.Dualarım sizinle,sizde bana dua edin.Nimet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüğünüz an yorum bırakıp aynı adedi sizde okuyabilirsiniz.

      Sil
  26. hala katılma şansımız varmı?

    YanıtlaSil
  27. hayriye ve semra olarak 2 kişi katılıyoruz...ayrıca 2 arkadaşımızın katılacağını umuyorum...sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  28. ablam ve ben filiz burmalı hayriye burmalı güstak katılıyoruz

    YanıtlaSil
  29. ALLAH KABUL ETSİN.TEŞEKKÜRLER BEN DE YİNE BİR KİŞİ FAZLAYDIM

    YanıtlaSil
  30. 556 adet tamamladım.şükürler olsun .grubu katılan tum arkadaşlarımında dileklerinin olmasını niyet ediyorm.herkese teşekkürler.sevgilerimle

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...