26 Şubat 2015 Perşembe

Tezahür Çalışma konusu: Bolluk- Bereket




*Bu yazıyı gördüğünüz andan itibaren çalışmaya başlayabilirsiniz..


26 Şubat günü başlayarak bir daha ki Perşembe gününe kadar hep birlikte (BEN İNŞALLAH 100 bin DİYORUM) ama:) OKUYABİLDİĞİMİZ KADAR "Ya Mucib,Ya Gani, Ya Muğni" esmalarını okuyacağız. Okudukça okuduğumuz miktarı yazmayı unutmuyoruz..


Niyetimiz:

Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun BOLLUK BEREKET Niyet çalışmasına sevgi ile katılmaya.  Ve bu Çalışmada yer alan arkadaşlarımla tüm iyi niyetim, enerjim ve DUAnın gücüyle bir araya gelmeye."
Bolluk ve bereket ve Refah içinde yaşamaya tüm kalbimle niyet ediyorum.. 
Bu niyet çalışmasının üyelerinin Maddi ve Manevi bolluk-bereket ve refah içerisinde olmalarını diliyorum.

Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!


{Dilerseniz içinizden geldiğince başka şekillerde de niyet edebilirsiniz, ben örnek teşkil etmesi için yazdım.. Ancak formatın çokta dışına çıkmayın lütfen... Özellikle de grup arkadaşlarımıza dua etmeyi sakın unutmayın. İşin en önemli kısmı o.}


Ve esmamızı okumaya başlıyoruz.

Okuyacağımız esmaların yorumu;

"Ya Mucib, Ya Gani, Ya Muğni"



Ya GANİ Ya MUĞNİ Manası: İstediğini istediği anda, istediği kadar zengin eden.


Maddi ve manevi zenginliğin, bolluğun esmasıdır. Okuyan kişi servet ve mülke sahip olur. Cüzdanı her zaman dolu ve bereketli olur. Her türlü darlığı bolluğa çevirir. 

Manevi olarak karanlıktan aydınlığa çıkarır. Bolluk, bereket, zenginlik, görünür görünmez yerden okuyan kişiye akar. Her türlü darlıktan maddi ve manevi feraha ve zenginliğe ulaşır.

Ya MUCİB Okuyacağını esmanın önüne eklediğinizde arzu ettiğiniz işin çabuk meydana gelmesini sağlar.



“Ey Allah’ım, "Ya Gani, Ya Muğni" ismi şerifin hürmetine  maddi ve manevi zenginlik nasip eyle, Ya Mucib hürmetine çabuk hasıl eyle Ya Rabbim AMİN!”  diye dua edelim..





Bir hafta boyunca şöyle bir olumlama da yapabiliriz..
OLUMLAMAMIZ: Uyandığınız her gün ve uyumadan evvel her gece: 
"Evren bolluk içinde.. Maddi ve manevi zenginliğim her geçen gün artıyor.. Para bana bildiğim ve bilmediğim yollardan bol bol geliyor. "



Sizlerden tek isteğim çalışmaya gerçekten katılacak olanlar "beğen" butonunu tıklasın veya bu yazının altına "yorum" bıraksın. 
Bunu tamamen katılımın ne kadar olduğunu- ne kadarlık bir enerji ile çalıştığımızı görmek istediğim için önemsiyorum..



Çalışmaları yaptığımız Facebooktaki grup sayfam burada
Geçmiş çalışmalar içinde buraya tıklayabilirsiniz..


Hepsi bu, çok sevgili NRLblog takipçileri:) 
Hepinize hayırlı çalışmalar diliyorum. 





63 yorum:

  1. KATILIYORUM
    NEVİN

    YanıtlaSil
  2. Nuralcığım....bende katılıyorum....sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  3. Katiliyorum. Benim ve butunun hayrina olsun insallah. Serap Simtay

    YanıtlaSil
  4. katılıyorum sevgiler
    serpil

    YanıtlaSil
  5. ANNEM VE BEN KATILIYORUZ..NURGÜL ŞANVER

    YanıtlaSil
  6. YORUMUMUM GOZUKMEDI TEKRAR YAZIYORUM .GRUP CALISMASINA KATILIYORUM 1100 OKUDUM ALLAH KABUL ETSIN

    YanıtlaSil
  7. Katılıyorum inşallah . Sevgilerimle Nur

    YanıtlaSil
  8. HIMM.EN SEVDİĞİM TEZAHÜR ÇALIŞMASI.BOLLUK VE BEREKET BENİM DOĞAL HALİM.KA-TI-LI-YOR-UM.VE SENİ SEVİYORUM BLOG.

    YanıtlaSil
  9. ALLAH bütün katılanların DUALARINI kabul etsin. AMİN Annem ve ben katılıyoruz Nural hanım Nurcan

    YanıtlaSil
  10. bende varım .nimet

    YanıtlaSil
  11. 26.0.22015 300 ADET OKUDUM ALLAH KABUL ETSİN - NUR

    YanıtlaSil
  12. Nuralcığım....1000 tane okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  13. Nuralclğim sayamıyorum sürekli okuyorum Birde face buk Adresin nedir. DualarıMIZ Kabul olur inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.facebook.com/groups/NrlStyle/

      Sil
  14. 1000 adet okudum devam ediyorum

    YanıtlaSil
  15. 500 adet okudum- nur

    YanıtlaSil
  16. MERHABA. NİYETİ HER GÜN VEYA GÜN İÇİNDE BIRAKIP YENİDEN BAŞLADIĞIMIZDA TEKRAR ETMELİMİYİZ?

    YanıtlaSil
  17. Nural hanım 1000 tane okudum, sevgiler. Suna

    YanıtlaSil
  18. 500 adet okudum.nimet

    YanıtlaSil
  19. Nuralcığım.....600 tane okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  20. Katılıyorum burcu

    YanıtlaSil
  21. Nuralcığım......1000 tane okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  22. Saymadan sürekli okuyorum Allah kabul etsin

    YanıtlaSil
  23. bugün 500 adet daha okudum

    YanıtlaSil
  24. 500 adet okudum. Nur

    YanıtlaSil
  25. 1200 tane daha okudum, sevgiler. Suna

    YanıtlaSil
  26. Nuralcığım......500 tane okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  27. 2000 tane aldım Allah razı olsun sizden..

    YanıtlaSil
  28. Şükür 500 Okudum Allah kabul etsin

    YanıtlaSil
  29. Merhaba Nural hanım; 10.000 (onbin) tane okudum.

    YanıtlaSil
  30. Nuralcığım......1000 tane okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  31. 500 adet okudum . Nur

    YanıtlaSil
  32. Merhaba ; 1.300 tane okudum.

    YanıtlaSil
  33. 2000 adet daha okudum

    YanıtlaSil
  34. 2000 adet daha okudum

    YanıtlaSil
  35. Nuralcığım....800 tane okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  36. 400 okudum.nur

    YanıtlaSil
  37. 3800 adet okudum..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  38. Nuralcığım...500 tane okudum. sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  39. Merhaba Toplam 4.565 Adet okudum. Allah kabul etsin.
    Sevgiler Nevin.

    YanıtlaSil
  40. Merhaba 300 Adet okudum. Zerrin

    YanıtlaSil
  41. 700 okudum. Nur

    YanıtlaSil
  42. 1500 tane okudum, sevgiler. Suna

    YanıtlaSil
  43. Nuralcığım....500 tane okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  44. Nuralcığım....500 tane okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  45. Ben de 1500 tane okudum.

    YanıtlaSil
  46. Nuralcığım 500 adet okudum. Allah kabul etsin ne zaman bitiyor ...

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...