30 Mart 2015 Pazartesi

4 Nisanda Terazi burcunda dolunay!

4 Nisanda 15:05 te  Terazi burcunda gerçekleşecek bir dolunay var! Bu aynı zamanda bir tutulma. Dolunayın enerjisi yüksektir ama bu Tutulma esnasında Uranüs-Plüton karesi de aktif ve bu durum tutulmanın enerjisini zorlaştırıyor; biraz gerginlik veren enerjiler taşıyor. Düşüncelerimiz konuşmalarımızda bunu yansıtma olasılığımız var dolayısıyla da ilişkilerimize dikkat etmemiz geren bir dönem.

Buna sadece zorluk yönünden bakmamak lazım Öner Döşerin dediği gibi ; Kıramadığımız zincirleri kırmamız, yapmaya cesaret edemediğimiz değişiklikleri yapmamız yönünde tetikleyici işlevi de var. Hele ki Alpheratz gibi hızlandırıcı, hareketlendirici nitelikte bir yıldızla birleşiyorsa…

Hızlı hareket etme arzusu

Tam ay tutulması esnasında 14 derece Koç’ta bulunan Güneş, bu dereceye izdüşen Alpheratz yıldızı ile birleşiyor. Alpheratz yıldızı şunlarla bağdaştırılır:  
  • Bağımsızlığa, hıza düşkün olma; hızlı hareket etme, eylem sevgisi. Kararlı eylem.
  • Daha fazla bireysellik isteme ve arama.
  • Hızın, hareketin nasıl kullanılacağına dair içgüdüsel anlayış, ani değişen olaylarla başa çıkma, gelişen durumlarda hızlı hareket edebilme, yeni olanı hoş karşılama.
  • Bağımsızlığı abartma, kanun dışılık, anti sosyallik
  • Birlikte olduğu gezegene ait özellikleri hızlandırdığı ve bu konuda yenilik anlayışı getirdiği düşünülür. (Brady)
Tüm bu özelliklerin Güneş-Uranüs kavuşumuyla da tetikleneceğini düşünürsek, yenilikler ve değişikliklerin hayatımıza daha da hız kazandıracağını söyleyebiliriz. Özgürlük arzusunun tavan yapacağını, insanların baskıları kaldırmakta zorlanacağını, karşılıklı tolerans isteyen ve özgür bırakmanın gerekli olduğu bir dönemde olduğumuzu fark etmemiz gerekiyor. Dikkatli olursak, bu güçlü enerjiyi farklı bir şeyler yaratmak için kullanabiliriz. Bu tutulma civarında etkin olacak Merkür açıları, zihinsel anlamda aktif olacağımızı ve yeni fikirler ortaya çıkarabileceğimizi de gösteriyor.




Gelelim yapacağımız çalışmaya





Çalışmamızda aynı saatte yani 15:05 te olacak.


NİYETİMİZ:

"Niyet ettim Tezahür çalışma grubuyla birlikte ŞİMDİ ŞU ANDA niyet çalışmasına katılmaya ve bu çalışmada yer alan arkadaşlarımla tüm güzel enerjim ve duanın gücüyle bir araya gelmeye..

Allah’ım tüm İşlerimi kolaylaştırman. Bağlı olan işlerimi çözmen. Tüm ilişkilerimin şifalanması niyeti ve Bu niyet çalışmasını yapan arkadaşlarımında dileklerinin olması dileği ile..
Amin!
.


AY TERAZİ BURCUNDA YAPACAĞIMIZ OLUMLAMALAR;


Dolunayda ay hangi burçta ise o burca ait konular ve hastalıkları üzerinde çalışmamız gerekir.
AY Terazi burcunda o zaman bu burcun ilgili olduğu  mesane ve böbreklerdeki rahatsızlıklarımıza çalışmak daha etkilidir.
Elimizi bu bölge üzerine koyup;

"Bedenimin ruhumun temizlenip arınması NİYETİ ile öyle bir şifa ver ki ruhumda bedenimde hastalıktan iz eser kalmasın. "Diyebilir esmalarımızı okuyabiliriz



Olumlamamız;


Bütün İlişkilerim dengelidir.


Yine Bugün için yapacağımız bazı özel bilinçaltı çalışmaları;


Bağ Kesme…

“………….. {burada affetmeyi istediğinizi kişinin ismini söylüyorsunuz}
Seninle paylaştığımız tüm vakitlerde bilerek yada bilmeyerek
Yaptığım tüm yanlışlardan ve yansıttığım tüm olumsuz duygu ve düşüncelerden dolayı senden özür diliyorum.
Lütfen bunu kabul et ve beni sevgi ile bağışla.
Bende seni sevgi ile bağışlıyorum.
Şu andan itibaren
Seni kendimden, kendimi senden özgür bırakıyorum.
İkimizin yolu da şu andan itibaren ayrılıyor. Aramızdaki bağı, Allahın izni ile kesiyorum.
Allah’ın sevgisi , şifası ve nuru her ikimiz üzerine olsun.
Bana öğrettiğin her şey için sonsuz teşekkür ediyorum”
Ve senden şu andan itibaren ayrılıyorum.
Sen yolunda özgürsün ben yolumda özgürüm..
AMİN.

"Çevrem tarafından, bilerek ya da bilmeyerek alt ve üst bilincimde oluşturulmuş tüm negatif ve gereksiz kodlamaları, düşünce kalıplarını iptal ediyor, yerlerine bütün olmak bilincini, sevgiyle yerleştiriyorum.

Farkında olarak ya da olmayarak kendimde yarattığım tüm engellemeleri iptal ediyorum.
Farkında olarak ya da olmayarak kendime koyduğum tüm blokeleri kaldırıyorum.
Geçmişi, geçmişimdeki herkesi ve kendimi sevgiyle affediyorum ve serbest bırakıyorum."


Başkasını affetmek için Bir meditasyon.

Gözlerinizi kapatıp affetmeye karar verdiğiniz ve affetmeye niyet ettiğiniz kişinin görüntüsünü gözünüzün önüne getirin. Ona bakarak yüksek sesle şu cümleleri tekrarlayın.
Ben seni affetmeye niyet ettim.
Ben seni şu anda affetmeyi kabul ediyorum.
Seninle yaşadığım her şeyin benim en yüce hayrıma olduğunu kabul ediyorum.
Senin varlığına şükrediyorum.
Bu yolda sevgiyle seni serbest bırakıyorum.
Seni affediyorum.
Kendimi affediyorum.
Kalbinizden çıkartacağınız pembe ışıkları o kişinin kalbine yollayın, o kişiye pembe kıyafetler giydirin ve o kişinin yüzünde oluşacak değişimleri gözlemleyin.
Bu meditasyon değişim dönüşüm meditasyonudur. Affetmeye niyet ettiğiniz kişiyi tamamen affedene kadar devam edilmelidir.


Kendini affetmek için meditasyon;

Gözleriniz kapalı kendi görüntünüzü gözünüzün önüne getirin. Ona bakarak yüksek sesle şu cümleleri tekrarlayın.
Yaşadığım ve yaptığım her şeyi seviyorum.
Tüm yaşadıklarımı yaşanması gerektiği için yaşadım.
Yaşadığım ve yaptığım her şey için kendimi onaylıyorum.
Beni bir başkasının onaylaması gerekmiyor.
Ben kendimi onaylıyorum.
Ben kendimi seviyor, beğeniyor ve onaylıyorum.
Yaşadığım her şey benim kendi seçimim.
Verdiğim her karar benim kendi seçimim.
Ben tüm kararlarımı ve yaşadığım her şeyi onaylıyorum.
Ben kendimi onaylıyorum.
Ben kendimi affediyorum.
Ben kendimi tümüyle seviyor ve takdir ediyorum.
Hayatı seviyorum.
Yaşamayı seviyorum.
Ben kendi varlığıma şükrediyorum.


.
Çalışmamız böyle..
Katılanlar her zamanki gibi beğeni tıklıyorlar ki ne kadarlık bir enerji grubu ile çalıştığımız görelim dimi?:)


Ayrıca dolunayın şifalandırıcı etkisini olumsuz bilinçaltı kayıtlarımızın temizlenmesi için kullanabiliriz.







8 yorum:

  1. MERHABA
    KATILIYORUM NEVİN

    YanıtlaSil
  2. Katılıyorum HATİCE

    YanıtlaSil
  3. Katiliyorum Nuray

    YanıtlaSil
  4. İnşallah katılacağım. Sevgiyle :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Nural Hn. Okuma sayısının 609 olma sebebi nedir konu ile ilgili bilgi verebilirmisiniz.
    Ya Allah 66, Ya Rahman 298, Ya Nur 256 toplamı 620 yapıyor. Esmaları birleştirerk okuduğumuzda sayılar toplamı kadar okunmalı diye okumuştum bir kitapta. Sevgilerimle Nevin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Nevin hanım hesabınız doğru, ben hesapta yanlışlık yapmışım 55 olarak hesaplamışım. Maalesef şu dakikadan sonra düzeltme şansı yok, olanda da vardır bir hayır diyelim..

      Sil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...