2 Mart 2015 Pazartesi

5 Mart Dolunayı ve Tezahür grubu çalışması


5 Mart Perşembe günü Başak burcunda bir dolunay var! Bu dolunayın en büyük özelliği şifalandırma enerjisi taşıyor olması.
Dolunay zamanları tamamlanma sürecidir deriz ya hep, bu dolunay içinde "hasatçı dolunay" demiş Öner Döşer, aynen öyle..



14 derece Başak burcunda gerçekleşecek bu “Hasatçı” dolunay esnasında Güneş Achernar isimli bir sabit yıldızla birleşiyor. Zorlu etkileriyle bilinen bu yıldız, hızlı değişimlere, krizlere, ani iniş çıkışlara, ani ve trajik sonlanmalara işaret eder. Yangın, sel gibi afetlerle ve böyle gelişmeler sonrasında eski olayların hızlıca silinip süpürülmesini ifade ettiği söylenir (Bernadette Brady). Bu dolunay esnasında Venüs-Mars-Uranüs kavuşumunun Plüton ile dik açılar oluşturuyor olması, değişken ya da olumsuz-yağışlı-sert hava koşullarına, aşırı yağışlara, denizler ve sularla ilgili sorunlara açık birkaç günlük süreçte olacağımızı gösteriyor olabilir. Özel ve sosyal ilişkilerde de gerginlik riski ve olasılığı hayli fazla gözüküyor. Geçmişte attığımız hatalı adımların faturasını ödeyebiliriz!

Dolunay esnasında Güneş mitolojide “Yaralı şifacı” olarak tanınan Kiron ile kavuşuyor. Bu kavuşum, dolunayın karanlıktan aydınlığa çıkaran enerjisiyle birlikte okunursa, kişiliğimizin şimdiye kadar fark etmediğimiz yaralı yönlerini görme ve şifalandırma şansı veriyor diyebiliriz. Kiron ile etkileşen dolunaylar, her ne kadar ilişkilerde yaralanma riskini taşır ise de, bu yaralanmaların nedenlerini keşfetme, ortaya çıkarma, üzerinde çalışma ve şifalandırma potansiyelini de beraberinde getirir. Şifa, terapi alanlarında çalışma yapanlara özellikle duyurulur.
ÖNER DÖŞER-





Peki biz bu dolunay için çalışma yapıyor muyuz, tabi ki:)








Grupla beraber çalışma saatimiz 20:05
Resmin üzerindeki saat hatalı olmuş özür dilerim:(

NİYETİMİZ:

"Niyet ettim Tezahür çalışma grubuyla birlikte ŞİMDİ ŞU ANDA niyet çalışmasına katılmaya ve bu çalışmada yer alan arkadaşlarımla tüm güzel enerjim ve duanın gücüyle bir araya gelmeye..

(Ey bütün noksan sıfatlardan, ayıplardan, kusurlardan, hatadan münezzeh olan Allah'ım) kalbimi bütün kötü sıfatlardan temizleyerek arındır.

Allah’ım tüm İşlerimi kolaylaştırman. Bağlı olan işlerimi çözmen. Bedenimin ruhumun temizlenip arınması NİYETİ ile öyle bir şifa ver ki ruhumda bedenimde hastalıktan iz eser kalmasın.
Bu niyet çalışmasını yapan arkadaşlarımında dileklerinin olması dileği ile..
Amin!

.



AY BAŞAK BURCUNDA İKEN YAPACAĞIMIZ ÇALIŞMALAR;

Bu zaman zarfında enerji çok yoğun olduğu için  ay hangi burçta ise o burç ile ilgili konulara ve hastalıkları çalışmak iyi sonuç verir.
Evimizle ilgili konulara, şifalandırmak istediğimiz ve Başak burcunun temsil ettiği organlarımızla ilgili rahatsızlıklarımıza çalışabiliriz.
Hangi organları temsil eder derseniz İnce ve kalın bağırsaklar, dalak, pankreas ve kan dolaşım sisteminde oluşan her türlü rahatsızlık.. Akciğerler ve ona ait nefes boruları, omuzlar, kollar, eller ve parmakları yönetir. Yöneticisi olan Merkür ise, zihinsel aktiviteleri temsil eder. Kadim astrologlar bu gezegeni dil, safra ve kaba etlerle ilişkilendirirlerken, modern astrologlar tüm sinir sistemi ile bağlantılı olduğunu öne sürerler.


OLUMLAMALAR:
-İşimi ve iş arkadaşlarımı seviyorum VE mutlu ve huzurlu çalışıyorum
-Evimi seviyorum.. Evim bana mutluluk ve huzur veriyor
-Bedenim ve Bedenimdeki tüm hücreler kolaylıkla iyileşiyor ve doğal sağlığına kavuşuyor.






Yine Bugün için yapacağımız bazı özel bilinçaltı çalışmaları;


Bağ Kesme…


“………….. {burada affetmeyi istediğinizi kişinin ismini söylüyorsunuz}
Seninle paylaştığımız tüm vakitlerde bilerek yada bilmeyerek
Yaptığım tüm yanlışlardan ve yansıttığım tüm olumsuz duygu ve düşüncelerden dolayı senden özür diliyorum.
Lütfen bunu kabul et ve beni sevgi ile bağışla.
Bende seni sevgi ile bağışlıyorum.
Şu andan itibaren
Seni kendimden, kendimi senden özgür bırakıyorum.
İkimizin yolu da şu andan itibaren ayrılıyor. Aramızdaki bağı, Allahın izni ile kesiyorum.
Allah’ın sevgisi , şifası ve nuru her ikimiz üzerine olsun.
Bana öğrettiğin her şey için sonsuz teşekkür ediyorum”
Ve senden şu andan itibaren ayrılıyorum.
Sen yolunda özgürsün ben yolumda özgürüm..
AMİN.


"Çevrem tarafından, bilerek ya da bilmeyerek alt ve üst bilincimde oluşturulmuş tüm negatif ve gereksiz kodlamaları, düşünce kalıplarını iptal ediyor, yerlerine bütün olmak bilincini, sevgiyle yerleştiriyorum.

Farkında olarak ya da olmayarak kendimde yarattığım tüm engellemeleri iptal ediyorum.
Farkında olarak ya da olmayarak kendime koyduğum tüm blokeleri kaldırıyorum.
Geçmişi, geçmişimdeki herkesi ve kendimi sevgiyle affediyorum ve serbest bırakıyorum."



Başkasını affetmek için Bir meditasyon.


Gözlerinizi kapatıp affetmeye karar verdiğiniz ve affetmeye niyet ettiğiniz kişinin görüntüsünü gözünüzün önüne getirin. Ona bakarak yüksek sesle şu cümleleri tekrarlayın.
Ben seni affetmeye niyet ettim.
Ben seni şu anda affetmeyi kabul ediyorum.
Seninle yaşadığım her şeyin benim en yüce hayrıma olduğunu kabul ediyorum.
Senin varlığına şükrediyorum.
Bu yolda sevgiyle seni serbest bırakıyorum.
Seni affediyorum.
Kendimi affediyorum.
Kalbinizden çıkartacağınız pembe ışıkları o kişinin kalbine yollayın, o kişiye pembe kıyafetler giydirin ve o kişinin yüzünde oluşacak değişimleri gözlemleyin.
Bu meditasyon değişim dönüşüm meditasyonudur. Affetmeye niyet ettiğiniz kişiyi tamamen affedene kadar devam edilmelidir.





Kendini affetmek için meditasyon;


Gözleriniz kapalı kendi görüntünüzü gözünüzün önüne getirin. Ona bakarak yüksek sesle şu cümleleri tekrarlayın.
Yaşadığım ve yaptığım her şeyi seviyorum.
Tüm yaşadıklarımı yaşanması gerektiği için yaşadım.
Yaşadığım ve yaptığım her şey için kendimi onaylıyorum.
Beni bir başkasının onaylaması gerekmiyor.
Ben kendimi onaylıyorum.
Ben kendimi seviyor, beğeniyor ve onaylıyorum.
Yaşadığım her şey benim kendi seçimim.
Verdiğim her karar benim kendi seçimim.
Ben tüm kararlarımı ve yaşadığım her şeyi onaylıyorum.
Ben kendimi onaylıyorum.
Ben kendimi affediyorum.
Ben kendimi tümüyle seviyor ve takdir ediyorum.
Hayatı seviyorum.
Yaşamayı seviyorum.
Ben kendi varlığıma şükrediyorum.


.
Çalışmamız böyle..
Katılanlar her zamanki gibi beğeni tıklıyorlar ki ne kadarlık bir enerji grubu ile çalıştığımız görelim dimi?:)








Ayrıca dolunayın şifalandırıcı etkisini olumsuz bilinçaltı kayıtlarımızın temizlenmesi için kullanabiliriz.








12 yorum:

  1. ben varım.sevgiler.nimet

    YanıtlaSil
  2. nuralcim katilacagim ,sevgilerimle,betul

    YanıtlaSil
  3. Nuralcığım...bende katılıyorum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Katılıyorum. NEVİN

    YanıtlaSil
  5. Ben de katılıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba katiliyorun

    YanıtlaSil
  7. katılıyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Katılıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Okudum, Allah dualarimizi kabul etsin. Sevgiler, Nevin

    YanıtlaSil
  10. Grup çalışması neden yapmıyoruz Nural hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğunluğum vardı bu aralar ilgilenemedim ama devam edeceğiz inşallah.

      Sil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...