30 Mart 2015 Pazartesi

Nefret enerjisiyle dolu olan bir kimse tüm olumsuz enerjileri kendine çeker.



Unutmayın öfke, kızgınlık, nefret çok güçlü duygular. 

Nefret enerjisiyle dolu olan bir kimse tüm olumsuz enerjileri kendine çeker.

Karma temizliğine başlamışsak bilinçaltımızı tüm olumsuz enerjilerden temizlemek zorundayız.

Başkalarını affetmekte buna dahil.

Gözlerinizi kapatıp affetmeye karar verdiğiniz ve affetmeye niyet ettiğiniz kimsenin görüntüsünü gözünüzün önüne getirin. Ona bakarak yüksek sesle şu cümleleri tekrar edin

"Ben seni affetmeye niyet ettim

Ben seni şu anda affetmeyi kabul ediyorum

Seninle yaşadığım her şeyin benim en yüce hayrıma olduğunu kabul ediyorum

Bu dünyada oyun arkadaşım olduğunu kabul ediyorum

Senin varlığına şükrediyorum

Bu yolda sevgiyle seni serbest bırakıyorum

Seni affediyorum

Kendimi affediyorum."


Affetmeye niyet ettiğiniz kişiyi tamamen affedene kadar bu olumlamayı her gün yapmaya devam edin.



Alıntıdır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...