1 Temmuz 2015 Çarşamba

2 Temmuz perşembe günü OĞLAK burcunda bir DOLUNAY var!



2 Temmuz perşembe günü OĞLAK burcunda bir DOLUNAY var!
Saat 05:19 de gerçekleşecek..

Astrolojik olarak Yeniay, yeni projeler, yeni girişimlerin başlangıcıyla ilişkilendirilirken, Dolunay, bir tamamlanma sürecidir. 


Dolunayın o saatlerdeki enerjisini bu yönde kullanabiliriz.
AY OĞLAK burcunda dolunayda olduğunda gerçekleştirmeyi istediğimiz hedeflere, kariyerimize ve maddi durumumuza çalışmak uygun olur.

Ayrıca ay oğlak burcunda dolunayda iskelet sistemi, dizler ve derideki her türlü rahatsızlıklara çalışmak çok etkili olacaktır.
.
OLUMLAMA:
Hedeflerime kolayca ulaşıyorum
.
.
ÇALIŞMAMIZ:
Saat 22:00 da
Grupla beraber
YA ALLAH- YA FETTAH- BAİS- YA AZİM OKUNABİLDİĞİ KADAR
Okuyoruz.
.

NİYETİMİZ:
"Niyet ettim Tezahür çalışma grubuyla birlikte ŞİMDİ ŞU ANDA niyet çalışmasına katılmaya ve bu çalışmada yer alan arkadaşlarımla tüm güzel enerjim ve duanın gücüyle bir araya gelmeye..
(Ey bütün noksan sıfatlardan, ayıplardan, kusurlardan, hatadan münezzeh olan Allah'ım) kalbimi bütün kötü sıfatlardan temizleyerek arındır.
Allah’ım tüm İşlerimi kolaylaştırman. Bağlı olan işlerimi çözmen. Bedenimin ruhumun temizlenip arınması NİYETİ ile öyle bir şifa ver ki ruhumda bedenimde hastalıktan iz eser kalmasın.
.
"Hayatımda değişmesi gereken beni yoran ve üzen konuların önümüzdeki Dolunay’a kadar farkındalığımla buluşmasını ve Dolunay’dan itibaren hayatımdan çıkmaları için gerekli şartların oluşmasını seçiyorum.
.
diye niyet edip esmalarımızı okumaya başlayabiliriz.
.
{Dilerseniz içinizden geldiğince başka şekillerde de niyet edebilirsiniz, ben örnek teşkil etmesi için yazdım.. Ancak formatın çokta dışına çıkmayın lütfen... Özellikle de grup arkadaşlarımıza dua etmeyi sakın unutmayın. İşin en önemli kısmı o.}
.
Ve son olarakta;
"Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum.
Tüm bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim bütünün hayrına olacak güzel seçimlerimizin kolaylıkla - güzellikle gerçekleşmesini diliyorum"
Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!
.
.
✄-------------------------------------------------------------------
.
.
ⓝ Katılacak olanlar "beğen" butonunu tıklasın lütfen.
Bunu tamamen katılımın ne kadar olduğunu- ne kadarlık bir enerji ile çalıştığımızı görmek istediğim için önemsiyorum..

1 yorum:

  1. Benim ve butunun hayrina olsun insallah, sevgiyle katiliyorum:)

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...