31 Temmuz 2015 Cuma

Sevgi tedavisi

"Varlığımın en derin merkezinde sonsuz sevgi vardır. Şimdi bu sevginin su yüzüne çıkmasına izin veriyorum. Sevgi yüreğimi, bedenimi, düşüncelerimi, zihnimi, bilincimi, tüm varlığımı doldurup benden dört bir yana yansıyor ve çoğalarak bana geri dönüyor. Ne kadar çok seversem o kadar çok seviliyorum. Sevgi deposu asla tükenmez. Sevgiyi kullanmak kendimi iyi hissetmemi sağlıyor, bu aynı zamanda benim iç dünyamın neşesinin ifadesidir de. Kendimi seviyorum; dolayısıyla bedenimle sevgiyle ilgileniyorum.

Bedenimi sevgiyle besliyor, giydiriyorum. Bedenim de bana sağlık ve enerji sağlayarak yaptıklarımın karşılığını veriyor.

Evimin çok rahat olmasını, tüm gereksinimlerime yanıt vermesini sağladım. Evimde çok mutluyum. Odaları sevgiyle doldurduğum için içeri kim girerse girsin ben dahil anında bu sevgiyi hissediyor ve onunla besleniyoruz.

Kendimi seviyorum; dolayısıyla herkese karşı sevgiyle yaklaşıyorum, sevgi dolu davranıyorum. Çünkü verdiğim tüm sevginin çoğalarak bana geri döneceğini biliyorum.

Dünyama yalnızca sevgi dolu insanları alıyorum, onların benim bir yansımam olduklarını biliyorum. Kendimi seviyorum; dolayısıyla bağışlıyorum; tüm geçmişi ve geçmişte yaşadıklarımdan kendimi arındırıyorum. Özgürüm. Kendimi seviyorum; dolayısıyla tam anlamıyla şu anda yaşıyorum, her anın tadını çıkarıyorum."



kaynak:Düşünce Gücüyle Tedavi - Louise L. Hay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...