23 Ağustos 2015 Pazar

Günün motive eden şarkısı :)






Daha çok küçücüksün yeni bir hayat var önünde 

Kendini bilirsen yürüdüğün yol seninle 

Yeni doğmuş bir bebek yeni açmış bir çiçek gibi 

Bir ömür var önümde yaşarım istediğim gibi 
Bazen sıkılırsın bazen bunalırsın hayattan 

Biliyorum ben böyleyim 
Yeter ki iste sakın korkma hayattan 
Farkındayım seninleyim 


Kal kal kal hep yanımda kal 

Kal kal kal hep hayatta kal 

Tut elimi duy sesimi 

Belki zor olacak içini yakacak 
Düşsen bile kalk yeniden 
Bana sarılarak göster sevdiğini 

Bir gün her şey değişir anlamak zor gelir bazen 

Bir gün herkes değişir yenilmek zor gelir zaten 
Benim hayallerim var benim bitmeyen umutlarım 

Ama bazen yalnızım sessiz solgun sokaklarda 
Ne kadar zor gelse de bazen 

Ağlamak gelse de içinden 
En karanlık günde bile 
Sakın korkma güneş doğsun içinde 





SPONSOR REKLAMI






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...