20 Eylül 2015 Pazar

Endişe negatif bir dua gibidir!



Endişeden kurtaramıyoruz kendimizi. Endişe kendinize yaptığınız negatif bir dua adeta..

Dolayısıyla da gelecekle ilgili ne yaşayacağım gibi endişelerimiz varsa tam da endişe ettiğimiz gibi yaşıyoruz. Yani sahip olduğunuz frekans bu olduğu için aynı frekansa uygun olayı deneyimlemek için kendinize çekeceksiniz.
Hangi frekansta olduğunuzu merak ediyorsanız gözlerinizi kapatın kalbinizi yoklayın bakalım, içinizdeki en yoğun duygu durumu ne?

Korku mu, huzur mu?
Güven mi endişemi?
İşte o hissettiğiniz duygu ne ise olacak olanda muhtemelen çok büyük olasılıkla o..

Peki kendimi bu duygu durumundan nasıl kurtarırım?

Hatırlarsanız hep derim ki kurtulmaya çalıştığımız şey bizi kovalar.. Bi şeyden kurtulmaya çabaladıkça zamk gibi yapışır adeta.. Çünkü bir şeyi yapma, düşünme dendiği andan itibaren insan doğası onu düşünmeden duramaz. Mesela ben size sakın beyaz bir bulut düşünmeyin desem- hepinizin gözünde şu an beyaz bir bulut canlanmıştır dimi.. 
Yani diyeceğim o ki düşünmemeye çalışmak düşünmek istemiyorum demek bir çözüm değil daha fazla düşünmeye başlarsınız..
Peki o zaman ne yapacağıııız?:)
Odak değiştireceğiz.
Şöyle,
Diyelim ki kendinizi endişede buldunuz, böyle yavaş yavaş geliyorlar, dibe vurana kadar beklemeden hemen odağınızı başka bir şey üzerine yöneltin.. 

Benim tavsiyem hemmeeen hazırlanıp dışarı çıkmanız, "Ben canım sıkıldığı anda "Hadi hadi çık, dışarıda hayat var" deyip otomatik hemen gidip hazırlanıyorum bir anda kendimi dışarıda buluyorum.:)
En fazla 3- 5 dakikaya kafam tamamen dağılıyor. Tabi bunun içinde yol boyunca bıdıbıdı kendinizi yemeye devam etmiyor ilginizi etrafa yönlendiriyorsunuz. Aaa ne güzel bir çiçek, ne hoş kadın, hava ne güzel vs.. vs.. artık etrafta ne varsa:)
Enerjisi yüksek güzel bir müzik dinleyebilir, yada çok eğlenceli bir film de izleyebilirsiniz.


Esma zikriyle beraber çok güzel bir dua da paylaşmak istiyorum..
Elinizi kalbinizin üzerine koyup;
Allahım senin rehberliğini istiyorum. Gerçekten ne yapmam gerektiğini kestiremiyorum, Bana yol göster, tek vekilim sensin. deyip "Ya Vekil" esmasını okuyabilirsiniz.
Sonrasında tamamen akışa teslim olun.
Gelecek olan her ne olursa olsun hayrınıza olacağınızdan şüpheniz olmasın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...