3 Ekim 2015 Cumartesi

Günün Olumlaması:



Susup söyleyemediğim tüm duygularımı düşüncelerimi özgür bırakıyorum bugün. Rüzgarla savuruyor, aşkla sana gönderiyorum. Hissetmen, anlaman ve beni seninle tamamlaman için. Aşkın gücü ile imkansızı başarabilmenin mucizesi ile yeniden doğuyor yaralarımdan aşkla iyileşiyor ve şifa buluyorum.


"Bugünümü güzel bir gün olarak yaşamayı seçiyorum. Bu haftamı da güzel bir hafta olarak yaratmayı seçiyorum. Bunu hak ettiğimi biliyorum. Her an benim hayrıma mucizelerle dolu. Bu keyifli haftanın getirdiği maddi manevi tüm bereketi sevgiyle almaya niyet ediyorum. Var olan tüm güzellikler için şükürler olsun. " 


Ve öyle de oldu!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...