27 Kasım 2015 Cuma

Bilinçaltımızı ikna için suyla çalışabiliriz.



Bilinç ve bilinçaltı uyumlu çalıştığı zaman işte mucizeleri hayatımıza çekmemiz mümkün.
Bilinçaltımızı ikna için suyla çalışabiliriz. Sudaki bioelektrikenerji sinir sistemimiz vasıtasıyla beyne ulaşır ve bir enerji takviyesi yapar. Aynı zamanda vücudumuz ve beynimiz üzerinde büyük baskı ve stres yaratan statik elektriğin atılmasını sağlar…

Uygulama şöyle;

Bardağımızı tamamen suyla doldurup başucumuza koyuyoruz. Niyetinizi bir kağıda yazıyorsunuz;
“Para seni seviyorum, seninle hayatım daha konforlu, konforu seviyorum, senin saflığına ve temizliğine inanıyorum. Her defasında çoğalarak bana geliyorsun bu bereketi paylaşıyorum, ben verdikçe verdiğimin yüz katı bana sevgiyle geri geliyor. Mucizelere inanıyorum, elimi nereye atsam para geliyor. Zenginliğim için şükürler olsun…”
Bu yazdıklarınızı suya okuyup, suyun yarısını içiyorsunuz, kalan yarım su dolu bardağınızın üzerine niyetinizi yazdığınız kağıdı kapatıyorsunuz. Sabah ilk kalktığınızda Allah’a şükrediyorsunuz
Ve suyun kalan yarısını içiyorsunuz.

Bu çalışmanın 21 gün devam etmesi gerekiyor.

21- Sevilay Sipahi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...