15 Kasım 2015 Pazar

Tezahür çalışması:


2016 için Tezahür Çalışması 22 Kasım PAZAR







Şimdi neler yapıyorduk önceki yazılardan kısaca özetleyelim;

Öncelikle bir dilek kutusu edineceğiz.


Bu dilek kağıtlarınızı koyacağınız herhangi bir kutu olabilir. Niyet çalışmamıza başlayacağımız günden itibaren her gün yeni bir kağıda niyetimizi yazacağız ve bu kutuda biriktereceğiz... Toplamda kırk gün boyunca kırk dilek kağıdı yani...

Tabi ki niyetimiz aynı.. farklı niyetler değil..






Her gün aynı saat olmasına özellikle özen gösteriyoruz.
Bu çok önemli. Unutmamak için ne yapabiliriz, telefonlarımızın hatırlatma kısmına not düşüp sesli alarmla bizi uyarmasını sağlayabiliriz.
{ Ben böyle yapıyorum. }
Kağıdımıza bir kez niyetimizi yazıyoruz

Niyet cümlemiz aynı:

Şimdi ................... niyet ettim. Bunu ve ya daha iyilerini kabul ediyorum. Lütfen bunu veya daha iyilerini benim ve ilgili herkesin en yüksek iyiliğine olucak şekilde gerçekleşmesini sağla {Allahım}

Teşekkür ederim..

Teşekkür ederim..
Teşekkür ederim.!


Altına imzamızı atıyoruz isim ve soyadı olucak şekilde... İsmimizin Altını üstünü karalamadan.. Ve dileğimizi yazdığımız kağıdı dilek kutumuzun içerisine koyuyoruz.
* Ve niyetimizi 3 defa sesli olarak tekrar ediyoruz..


* Geceleri yatağımıza yattığımızda uyumadan evvel bu dileğimizle ilgili mümkün mertebe imajinasyon yapıyoruz. Yani dileğimizi canlandırıyoruz. Kendimize o duyguyu yaşatıyoruz.

Her gün olmak üzere 40 gün boyunca bunu tekrar edeceğiz.

Sonunda da bu dilek kağıtlarını bir suya atacağız. Deniz, göl, nehir, ırmak vesaire.. Bu kısım tamamen sembolik bir şey.. Bu kısımda çok kafa karışıklığı oluyor...Siz İçinizden geldiği gibi davranabilirsiniz.. Yakıp küllerini de savurabilirsiniz toprağa da gömebilirsiniz.. Bir tek çöpe atmayı uygun görmüyorum.. Bilinçaltımız bunu yanlış algılayabilir:)





Birde yanında esma okusam fena olmaz derseniz ;

Burada başladığımız esma çalışmasını devam ettireceğiz.. 
Yani 40 gün boyunca YA FETTAH - 489 ADET okuyacağız.

Hepsi bu!




Sağlıkla ilgili problemleri için yapanlar...

Her gün niyetinizi yazdıktan sonra üç kez tekrar ediyoruz ya, işte onu bir bardak suya okuyun ve şifalandırdığınız bu suyu için.


*Ben rahatsızlık hissettiğimde bir bardak su alır ve ona dua okur içerim. Gözlerimi kapatır ve her yudumu hissederek içerim ama...
Hatta imajinasyon yaparım o esnada boğazımdan vücuduma akarken şifalandırdığını beni arındırdığını düşünürüm.
Sizde böyle yapın. Biliyorsunuz suyun hafızası var. Beni temizlesin niyeti ile frekans verilen suyu içtiğinizde beyine de bu komutu verir.



Grupla beraber çalışmalarımız için buraya tıklayın..

18 yorum:

  1. Nuralcığım... Tezahür çalışmasına katılıyorum.çok çok özlediğimi belirtiyim.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Emel hanımcım, babam ameliyat oldu ve bu sıra zarfında bende misafir oldukları için oldukça yoğun günler yaşadım, dolayısıyla bloğu ihmal ettiğim günler oldu.. İnsanın özleyen dostlarının olması ne güzel, teşekkürler sizi seviyorum ❤

      Sil
    2. Nural hanım, ben katılıyorum. Güzel çalışmalarınız için çok çok teşekkürler. Yarın saat kaçta bu çalışma? Teşekkürler

      Sil
    3. Saati siz seçiyorsunuz Mustafa bey, size uygun olan herhangi bir saat olabilir.. Mümkünse her aynı saat olması iyi olur. Ama kaçırısanız da aklınıza geldiği anda mutlaka yapın.

      Sil
  2. Nuralcığım....gelmiş,geçmişler olsun..üzüldüm. şükürler olsun ki atlatmışınız..hürmetler ....size kolay gelsin....sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  3. Nur hanım merhaba ben ilk defa tezahür çalışmasına katılacağımdan dolayı niyet etme kısmında nasıl olması gerektiği konusunda takıldım yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Daha önceki çalışmalarınıza baktım "Şimdi şu anda benim ve beraber bu çalışmaya katılan Tezahür grubu arkadaşlarımın korunmamıza niyet ediyorum." şeklinde bir ifade gördüm bu çalışmada nasıl niyet etmemiz gerekecek acaba??? şimdiden çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi ................... niyet ettim. Bunu ve ya daha iyilerini kabul ediyorum. Lütfen bunu veya daha iyilerini benim ve ilgili herkesin en yüksek iyiliğine olucak şekilde gerçekleşmesini sağla {Allahım}

      Teşekkür ederim..
      Teşekkür ederim..
      Teşekkür ederim.!

      Sil
    2. Nural hanım teşekkür ederim yeniden, bu arada az önce isminizi hatalı yazmışım kusura bakmayın lütfen.Son bir soru mümkünse "Şimdi .... niyet ettim" kısmında örneğin bolluk refah içinde olmaya yada mesela hayırlı bir iş kapısında bulunmaya gibi mi olmalı niyet kısmı, imajinasyon da yapılacağı için kurgulayamadım . Kusura bakmayın umarım yormuyorumdur

      Sil
    3. Hata yok, Nur olarakta kullanıyorum:)
      Eğer iş için yapıyorsanız "Bolluk bereket içinde olmamı sağlayacak bir iş sahibi olmaya" demek daha net bir ifade..

      Sil
    4. ayyy ben akşam 20.00 da yaptım " 2016 da yılında hayırlısı ile iş sahibi olmaya dedim" nasıl yapsam acaba bugün sizin kurduğunuz ifadeyle birleştirip yazsam olur mu nasıl yapayım ???

      Sil
    5. Olur olur, bugünden sonrasında eklersiniz.

      Sil
    6. süpersiniz çok teşekkür ederim Allah hepimizin niyetini kabul etsin inşallah. çok sevgi ve saygılar.

      Sil
  4. Katılıyorum. Ama saat kaçta bu çalışma?
    Çok teşekkürler emeğinize sağlık!

    YanıtlaSil
  5. Ben de varım.Mine

    YanıtlaSil
  6. Ben dün başladım ama ancak yazabildim.umarım sakıncası olmaz.Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. Nur hanım ben 22 kasımda başladığımız 2016 için 40 günlük çalışma ile ilgili bir şey sormak istiyorum. 40.gün 31,12 oluyor biz 01.01 de mi yazdığımız kağıtları suya atacağız yoksa 31/12 de sonuncuyu yazıp ardından hemen mi atacağız bilgi alabilirsem sevinirim??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen atmak zorunda değilsiniz daha sonra da atabilirsiniz.

      Sil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...